پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

 فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک زن ۳۵ساله به جرم قتل دختربچه هفت‌ساله همسایه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از این اقدام را اختلاف و کینه ورزی، اعلام کرده است. 

بازداشت زن  کلاهبردار

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حمید هداوند روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودی یک دختر بچه ۷ساله در منطقه شهرک یاس کرج، تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعت اولیه با انجام اقدامات میدانی در حوالی منزل دختر بچه، متوجه شدند که یکی از همسایه‌هایشان با برنامه قبلی از سوار شدن دخترک به سرویس مدرسه ممانعت کرده و او را با خودروی خود به مکان نامعلومی منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام هماهنگی‌های قضایی متهم پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهم پرونده که یک زن ۳۵ساله است، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان عنوان کرد که به دلیل اختلاف و کینه‌ای که در قلب داشته، این کودک را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ او را به قتل رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه با همکاری متهم جسد مقتول در اطراف ساوجبلاغ کشف و همچنان تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که سخت‌ترین پرونده‌های جنایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کشف می‌کند و هیچ جنایتکاری از چنگال عدالت این مرز و بوم در امان نخواهد بود.

کد خبر 829513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • شهروند البرز IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    فردیس میشه. چه جنایتی کرده این روانی
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    در همان بیابان اعدامش کنید کودک کش سنگ دل را چطور تونستی آشغال
  • US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 0
    انشاالله اعدام میشه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    4 0
    این خانواده همسایه ما بودن، زمان بیرون آمدن بچه تا آمدن سرویس کلا ۲ دقیقه نبوده تو رو خدا بچه هاتون رو ول نکنید حواستون باشه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 1
    مشکل و معضل بهداشت روح و روان است که در کلیه ی نقاط کشور به نظر می رسد. و هنوز راه حلی در کل کشور ایران برای ان پیدا ننموده اند.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 1
    به بهداشت روح و روان در ایران اهمیتی قائل نمی شوند و با صحبت ها و حرف های خشونت امیز- جنگی - کینه امیز در صدا و سیما ارامش و اسایش و بهداشت روحی مردم را به هم ریخته اند.