ظاهرا هافبک پرسپولیس از اینکه همبازیانش در فضای مجازی از انتخاب اوسمار حمایت نکردند دلگیر شده است.

سروش رفیعی

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از خبرگزاری‌ها از اردوی پرسپولیس خبر داده سروش رفیعی سر ناهار اقدام به سخنرانی برای بازیکنان کرده و گلایه‌هایش را با آنها در میان گذاشته است.

گویا رفیعی از همبازیانش پرسیده چرا با اینکه از آنها هم در مورد انتخاب اوسمار ویرا نظرخواهی شده، حاضر نشده‌اند در فضای مجازی از این مربی حمایت کنند؟ به این ترتیب بنا به ادعای سروش، او و علیرضا بیرانوند به‌عنوان تنها کسانی که از اوسمار حمایت کرده‌اند، در معرض خشم هواداران قرار گرفته‌اند.

خب به‌نظر می‌رسد رفیعی به جای اینکه از بقیه سؤال کند، باید از خودش بپرسد چرا در همه زمینه‌ها موضع‌گیری می‌کند و در نقش مدیر روابط‌عمومی باشگاه فرو رفته؟ کاش به جای اینکه بقیه را به حرف زدن وا بداری، خودت سکوت را تمرین کنی!

کد خبر 829437
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    بازیکن راجب انتخاب حتی مربی شاید بعنوان یک طرفدار بتونه فقط نظرش رو بگه و یا حتی سکوت کنه ولی در مورد مسائل اجتماعی نباید سکوت کنه چون اون هوادار به بازیکن حمایت و عشق میده و یکی از عوامل پول‌های میلیاردی هست ولی درعوض تنها کاری که بازیکن معرف میتونه بکنه حمایت از هموطنان و دوستداران بعنوان یک فرو شناخته شده هست و نمونه وریا ،دایی ، یحیی گل محمدی و پهلوان رسول خادم هستند.