شبکه عبری زبان فاش کرد که دوحه برای اعلام مذاکرات آتش‌بس جدید در نوار غزه آماده می‌شود.

غزه

به گزارش همشهری آنلاین، منابع عبری زبان از قریب الوقوع بودن اعلام آتش بس در نوار غزه خبر دادند.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه چهارشنبه به نقل از شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که قطر در حال آماده شدن برای اعلام آتش بس در نوار غزه در روز شنبه پیش‌رو است.

این شبکه عبری نوشت: «شبکه ۱۴ عبری شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که یک مقام عرب که با حماس برای آزادی هزاران زندانی در ازای اسرا در غزه به توافق رسیده است، اعلام کرد که قطر در حال آماده شدن برای اعلام آتش‌بس در روز شنبه است».

به گفته این مقام عرب، پیشرفت‌های واقعی بین دو طرف وجود دارد، زیرا مصر در مصمم است تا این پیشرفت‌ها را قبل یا در اولین روزهای سفر آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به دست آورد.

وی افزود که از اسرائیل درخواست آتش بس نخواهد شد، بلکه یک آتش بس طولانی مدت خواهد بود و ارتش اسرائیل از نوار غزه عقب‌نشینی نخواهد کرد، بلکه صفوف خود را در خارج از شهرهای نوار غزه تجدید می‌کند.

کد خبر 829424
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    18 2
    به این ترتیب غزه به اشغال دائم اسرائیل در آمد؟
  • US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    13 1
    شما که میگفتید ما توقف جنگ میخوایم .آتش بس نداریم.چی شد؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    6 29
    هر کشوری که موافق آتش بس باشد خائن است و اسرائیل را به رسمیت شمرده است، تنها راه جهاد با. علیه اسرائیل است،قبول این صلح و آتش بس در موقعیت ضعف جهان اسلام و جبهه مقاومت است و قبول آتش بس موقعیت اسرائیل را تثبیت می کند.
    • ویسی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      5 1
      به خدا نمیدانم کجایی دنیای کودکان فلسطینی می بینم قلبم به عنوان انسان آتیش میگیره پیروزی هماس کجا با ۲۷ هزار کشته بزارین خون ریزی تمام بشه
    • م DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 0
      خیلی محکم حرف میزنی! خائن و به رسمیت شمارنده اسرائیل! میدونی حتما که اون ده ها هزار نفر شهید، عدد نیستن، آدمن! با عزت ترین و شریف ترین انسانهای زمین که یک تار موشون رو هم نمیشه با سر تا پای تاریخ نجس جهود و صهیون حتی قیاس کرد! فلسطین تا اینجاش هم پیروز میدانه، همیشه هم بوده، چون این زن و بچه کشی رژیم جعلی اوج شکست و حقارته. اون حرومزاده های نجس رو هم خدا باید از روی زمین برداره، چرا که دین ما اجازه نمیده باهاشون مقابله به مثل کنیم و عینا زن و کودک بکشیم!
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 13
    ارمغان صهیونیستهای مزدور ،انگلیس خبیث،آمریکای جنایت کار برای کشورهای خلیج فارس وشیخ نشینان واعراب،کشتار کودکان،زنان،و غارت اموال . تا کی می خواهید متوجه بشوید. صهیونیست به هیچ کدام از شما اعراب رحم نمی کند ونخواهد کرد. متوجه باشید ارمغانی که انگلیس خبیث برای اعراب آورده. مشروبات الکلی،فساد و فحشا،جنگ و خونریزی،انواع مواد مخدر،
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    3 16
    مرگ بر اسرائیل و مرگ بر قطر و مصر خائن، شهادت بهتر از این خفت بزرگ هست.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    4 14
    این کجاش آتش بس شد این فقط به اسرائیل کمک می‌کند تا فشار داخلی خودش رو کم کنه و این به ضرر فلسطینی ها و پا گذاشتن رو خون نسل کشی هاست
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    13 1
    نشستی کنار گود قضاوت میکنی خودتو را در شرایط زندگی آنها قرار بده ،اگر حماس دست پر داشته باشد حاضر به آتش بس نمی شود
  • ع IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    12 1
    اسرائیل با این ترفند آتش بس شش هفته ای یمن رو از مسیر کشتی هایش دور کنه و دوباره کمبود سلاح و آذوقه اش رو تکمیل کنه و جنگ رو ادامه بده
  • صادق پور حسین معلم بازنشسته تبریزی AL ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 10
    عجب طرحی.اکر قرار باشد جنایتکاران در غزه بماند چه اتش بسی؟ حماس و دیگر گروه‌های مقاومت بدانند که مصر یار و یاور صهیونیست ها است نباید به آنها اعتماد کرد.ناندن جلادان در غزه یعنی شناسایی رزمندگان غزه و ترور آنها.
  • عباس IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 27
    دنیای امروز جایی برای تفکرات نژادپرستی نداره حتی اگه غزه محو بشه اینکه اهل سنت بفهمند شیعیان ایران ولبنان وعراق وسوریه ویمن بااینکه مردم غزه اهل سنت بودن درحمایت از اونا خونها دادن برای دنیای اسلام کافیه
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    قطر مزدور آمریکا و حامی اسرائیل است. چرا وقتی اسرائیل در حال شکست خوردن است و در باتلاق غزه گیر کرده کاسه داغ تر از آش برای آتش بس است و این قدر برای نجات اسرائیل دست و پا می زند!!! باید بزارن حماس اسرائیل رو نابود کنه. هر کسی که دنبال آتس بس هست خائن به آرمان های فلسطین هست.