باشگاه استقلال به دنبال جذب محمد حسین اسلامی بازیکن ذوب آهن بود که با مخالفت این باشگاه مواجه شد تا پرونده حضور این بازیکن در استقلال بسته شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، در قرارداد محمدحسین اسلامی، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بند فسخ قرارداد ۱۵ میلیاردی وجود دارد و تیم‌هایی که خواهان جذب این بازیکن هستند باید این رقم را پرداخت کنند. باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب اسلامی بود که با مخالفت این باشگاه مواجه شد تا پرونده حضور این بازیکن در استقلال بسته شود.

باشگاه استقلال به مسئولان ذوب آهن اعلام کرده بود که حاضر است مبلغ ۸ میلیارد تومان به علاوه یک نفر از بین سامان تورانیان، امیرعلی صادقی و پیمان بابایی را به ذوب‌آهن بدهد که با مخالفت باشگاه اصفهانی مواجه شد.

ظاهرا ذوب‌آهنی‌ها که در رتبه پنجم جدول قرار دارند و در کورس مدعیان بالای جدول هستند برای برطرف کردن نقاط ضعف خودشان خواهان دفاع وسط یا دفاع کناری از استقلال هستند.

باشگاه ذوب آهن از استقلال خواسته از بین جعفر سلمانی، ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند یک نفر را به اصفهان بفرستد که با مخالفت کادر فنی آبی پوشان مواجه شده تا به این ترتیب، اسلامی در اصفهان ماندگار شود.

کد خبر 829158
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لنگ سوراخ IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 1
    هرکی به استقلال میرسه مشکل پیدا میکنه این هم ذوب اهن
  • ۶ اتیشه IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 1
    عجب رویی داره بازیکن خوب در ازای بازیکن بنجل کیسه میخواد
  • باقری IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    متاسفانه بنظرم دیگر فوتبال ایران، بازیکن سازی چندانی نمی کند و بجز چند ستاره درجه یک و دو چندان بازیکنی نیست دلیل این حرف من سن بازیکنان تیم ملی هست بطوری که مسن ترین تیم ملی در مسابقات جام آسیا،تین ملی ایران هست ولی استقلال برای رفع کمبود بازیکنانش باید بازیکن خارجی جذب کند بنظرم قیمت آنها ارزان‌تر از بازیکنان ایرانی باشد