از روز گذشته تصاویری از مستند بی‌بی‌سی در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است؛ تصاویری که حداقل محمد فرامرزی، وفا آذر و همسر او را با چهره‌ای بدون سانسور در میان نیروهای نظامی کومله نشان داده و دروغ‌ رسانه‌های خارج‌نشین مبنی بر فعالیت سیاسی ۴ عضو اعدامی کومله را ثابت می‌کند.

محمد فرامرزی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: ۲ روز از اعدام ۴ عضو کومله که از سوی رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات تروریستی در اصفهان به ایران اعزام شده بودند، می‌گذرد. سلاح‌ها و تجهیزات کشف شده از تروریست‌ها، اعتراف آنها در جلسات محاکمه و البته اذعان صریح عبدالله مهتدی، جملگی بر عضویت محمد فرامرزی، وفا آذر، محسن مظلوم و پژمان فاتحی در گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی کومله تأکید دارند.

با این حال، طی روزهای اخیر، جریان رسانه‌ای ضدایرانی برای تطهیر و اصطلاحاً سفیدشویی این تروریست‌ها به خط شده‌اند. شبکه تروریستی اینترنشنال، منوتو، صدای امریکا و پیشاپیش آنها بی‌بی‌سی فارسی تمام تمرکز خود را بر تطهیر ۴ تروریست اعدام‌شده گذاشته‌اند.

از انکار عضویت در گروهک تروریستی کومله و معرفی ۴ تروریست معدوم‌شده به عنوان فعال سیاسی کُرد تا گفت‌وگو با همسران و خانواده آنها جهت مظلوم‌نمایی تروریست‌ها، اقداماتی بود که در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین بویژه بی‌بی‌سی فارسی دنبال شده است. اسفندماه سال ۹۹ بود که بی‌بی‌سی فارسی با انتشار تصاویری از حضور تیم رسانه‌ای این شبکه سلطنتی در اردوگاه کومله نوشت: «کومله به بی‌بی‌سی اختصاصاً امکان آن را داد تا فرایند یکساله، از مرحله گزینش تا فارغ‌التحصیلی و تبدیل جوانان آرمانگرا به فعالان سیاسی ورزیده و رزمنده‌های پیشمرگه را دنبال کند.»

از روز گذشته تصاویری از مستند مورد اشاره بی‌بی‌سی در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است؛ تصاویری که حداقل محمد فرامرزی، وفا آذر و همسر او را با چهره‌ای بدون سانسور در میان نیروهای نظامی کومله نشان داده و دروغ‌ رسانه‌های خارج‌نشین مبنی بر فعالیت سیاسی ۴ عضو اعدامی کومله را ثابت می‌کند.

کد خبر 829077
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • یاردانقلی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    من فکر میکردم بی بی سی از مخالفان ما باشه ولی....
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    احزاب کومله ودموکرات، پژاک،پ.ک.ک یا هر حزب تجزیه طلبیبا هر نام و در هرجایی از ایران یا هرنیطه ازجان برای سرویس های موساد وسیا و... در حکم دستمال سرویس بهداشتی را دارد وبعداز استفاده در سطل آشغال دستشویی می اندازند. این گروه‌ها وسرانشان فکر می‌کنند با با به به وچه چه صهیونیست‌ها و دولت‌های جنایتکار آمریکا وانگلیس وسایر استعمارگران برای خود آدم شده اند اما بدانند که همین حامیان صهیونیستی استعماری به ریش اینها می خندند.