باید گفت با انتخاب اوسمار و همچنین عدم قبول پیشنهاد قرمزها از سوی برانکو برنده واقعی اتفاقات اخیر یحیی گل‌محمدی است.

اوسمار

به گزارش همشهری آنلاین شطرنج پیچیده در پرسپولیس در نهایت با انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به پایان رسید و در حالی‌که بسیاری منتظر حضور برانکو یا یک مربی خارجی بزرگ در این باشگاه بودند اما در نهایت این دستیار یحیی گل‌محمدی بود که به این سمت منصوب شد. در دو روز گذشته هواداران این تیم انتقادات زیادی را نسبت به این انتخاب و مدیریت باشگاه مطرح کردند و معتقد بودند این یک بی‌توجهی محض به خواسته آنهاست و صحبت‌های عجیب رضا درویش در برنامه تلویزیونی شنبه شب آنها را عصبانی‌تر هم کرد. مدیر باشگاه در صحبت‌های خود گفت که اگر گواردیولا را هم می‌آوردیم نیاز به زمان داشت و این یعنی اینکه او دو ماه نخست نیم فصل دوم را از دست می‌داد. در این شرایط باید از او پرسید که اگر او چنین استدلالی برای انتخاب اوسمار داشته چرا ماجرای انتخاب جانشین یحیی اینقدر طولانی شده و 18 روز از قبل استعفای یحیی یا انتخاب اوسمار فاصله افتاده است.

وقتی درویش معتقد است برای دور برگشت لیگ وقت کافی ندارند پس چگونه چندین روز را با این توجیه که مشغول مذاکره با مربیان خارجی و کارنامه‌دار هستند، هدر داد و در نهایت حتی در اطلاعیه باشگاه نیز به این روند و دلایل عدم انتخاب برخی از آنها اشاره شده است. در حالی‌که با این استدلال درویش اصلا نیازی به این مذاکرات نبوده است. از طرف دیگر باید گفت با انتخاب اوسمار و همچنین عدم قبول پیشنهاد قرمزها از سوی برانکو برنده واقعی اتفاقات اخیر یحیی گل‌محمدی است که می‌تواند دوباره در ماه‌های آینده و احتمالا در تابستان یکی از آلترناتیوهای جدی برای نیمکت قرمزها باشد و اگر اوسمار نتواند نتایج خوبی کسب کند آن وقت هواداران دوباره به یاد یحیی می‌افتد که همین فصل قبل سه جام برای تیمش به ارمغان آورد و به‌جز نیم‌فصل نخست امسال، روزهای خوبی را با قرمزها سپری کرده بود. نتیجه دیدار دوستانه دیروز برابر شباب الاهلی و شکست 5 گله پرسپولیس در این دیدار دوستانه می‌تواند زنگ خطر جدی برای سرمربی برزیلی و جدید این تیم باشد.

کد خبر 828466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خالقی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 2
    انتخاب مربی خوب اون هم تو نیم فصل سخته باید به درویش حق بدیم خیلیا درویش رو می کوبند چون به واسطه ها باج نمیده وگرنه کارنامه ایشون قابل دفاع هست
  • یونس جفاری CH ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    4 1
    آقای درویش با پوزش، مربی بهتری را انتخاب کنید.تفریح نداریم .شکیبایی مان به سر آمده.