جواد آقایی‌پور مهاجم استقلال خوزستان، در نیم فصل دوم هم برای این تیم بازی خواهد کرد و جدایی‌اش از جمع آبی‌های اهواز منتفی است.

پورآقایی

همشهری آنلاین: درخشش جواد آقایی‌پور مهاجم استقلال خوزستان در چند بازی آخر از نیم فصل اول، باعث شد تا چند تیم سرشناس از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور خواهان جذب این بازیکن باشند ولی به نظر می‌رسد آقایی‌پور در استقلال خوزستان بماند. سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص این موضوع می‌گوید: «از چند هفته پیش چند تیم برای جذب مهاجم ما اقدام کردند و به باشگاه استقلال خوزستان نامه رسمی دادند. ما هم شرایط خودمان را به آنها اعلام کردیم ولی توافقی حاصل نشد. در ادامه هم بعید به نظر می‌رسد اتفاق جدیدی رخ دهد و آقایی‌پور در استقلال خوزستان ماندنی است. او فصل آینده هم با تیم ما قرارداد دارد.»

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه آیا در نظر گرفتن مبلغ ۲۰ تا ۳۰میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه این بازیکن، مبلغ سنگینی نیست، می‌گوید: «ما به هر تیمی شرایط خودمان را گفتیم، دوستان ناراحت شدند ولی چرا ما باید آقایی‌پور را مفت از دست بدهیم؟ اگر بازیکنی را از دست بدهیم باید پولی بگیریم که بتوانیم بازیکن جانشین بخریم ولی ما با هیچ باشگاهی در مورد انتقال آقایی‌پور به توافق نرسیدیم و او در تیم ما می‌ماند.»

کد خبر 827914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    1 2
    این مهاجم نه نهش سه ملیاردی می‌ارزد ... خرید مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان حرف بی مورد میزند سال دیگر تیمش میرود دسته سه و پول یک بطری اب معدنی هم نسیبشان نمیشود. کجای استقلال اهواز دست برادرت را بگیر
  • حمید IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    1 0
    اصلآ بازیکنی در این حد نیست چرا باید تیم‌های ته جدولی متوهم شوند این بازیکن خیلی زور بزند ۸میلیارد بیشتر نمی ارزد واقعآ فکر می کنند پول علف خرس است که بریزند پای یک مشت دلال و مفتخور که دارند فوتبال کشور را نابود می کنند باشگاهای باید روی تیم‌های پایه کار کنند وپول باد آورده تو حلقوم اینجور تیم‌ها نریزند والا بازیکن عراقی بخرند