سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد در ابتدای تماس با بیمارستان به آنها اعلام شده که یک آتش‌سوزی مختصر رخ داده است.

آتش سوزی گاندی

به گزارش همشهری آنلاین، با وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی (اینجا بخوانید)، اورژانس کشور در حال آماده‌باش و اورژانس تهران هم در محل حاضر است.

بابک یکتاپرست، سخنگوی اورژانس کشور درباره آمار مصدومان و وضعیت بیماران می‌گوید: همه در حال آماده باش هستند و بیمارستان گاندی هیچ اطلاعاتی مبنی بر تعداد مصدومین به ما نمی‌دهند.

او ادامه می‌دهد: ساعت ۱۸:۳۰ امروز خبر آتش‌سوزی بیمارستان گاندی را داشتیم و زمانی که با بیمارستان گاندی تماس گرفتیم سوپرایز این بیمارستان به ما گفت یک آتش‌سوزی مختصر در پشت بام بیمارستان رخ داده و در حال خاموش کردن آن هستیم.

این در حالی است که بر اساس آخرین اعلام سخنگوی آتش‌نشانی تهران تمام بیماران از بیمارستان تخلیه شده اما جستجو برای اطمینان از تخلیه کامل بیمارستان ادامه دارد.

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت هم در پایان عملیات انتقال بیماران به مراکز درمانی دیگر اعلام کرده که ۹۳ بیماری بیمارستان گاندی هنگام وقوع حادثه در این مرکز درمانی حضور داشتند که ۹۱ نفر از آنها به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته کریمی، دو نفر دیگر هم به دلیل این تازه از اتاق عمل بیرون آمده بودند به محل امنی انتقال یافتند و به محض ثبات در وضعیت آنها به بیمارستان دیگری منتقل خواهند شد.

معاون وزیر بهداشت همچنین تاکید کرد که این حادثه فوتی و مصدوم سوختگی نداشته است.

کد خبر 827587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha