غیبت علی مبخوت ۳۳ساله که با ۸۵ گل، بهترین گلزن تاریخ امارات محسوب می‌شود در بازی ایران و نشستن او روی سکوها، سوالاتی را در ذهن هواداران فوتبال در امارات به وجود آورده و آن‌ها به شدت از تصمیم پائولو بنتو انتقاد می‌کنند. 

ایران و امارات

به گزارش همشهری آنلاین، غیبت علی مبخوت، بهترین گلزن امارات، در دیدار برابر ایران در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا جنجال گسترده‌ای را در میان هواداران فوتبال در این کشور به راه انداخت.

مبخوت که تاکنون در جام ملت‌های آسیا ۹ گل به ثمر رسانده و در سال ۲۰۱۵ نیز با ۵ گل، بهترین گلزن این رقابت‌ها شده است، در بازی‌های هنگ کنگ و فلسطین به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد حضور داشت اما در بازی با ایران هیچ فرصتی برای بازی پیدا نکرد و بازی را از روی سکوها دنبال کرد.

با این حال و با وجود فشار شدید هواداران به بنتو، یاسر سالم، ستاره سابق تیم ملی امارات، درباره دلیل غیبت مبخوت گفت: این اعتقادات فنی مربی است و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و هر دلیل دیگری را رد می‌کنیم. او می‌گوید که منافع تیم ملی از همه مهمتر است. این تصمیمات مربوط به مربی است و ما از هر بازیکنی که در ترکیب حضور داشته باشد، حمایت می‌کنیم.

در شرایطی که امارات در مرحله یک هشتم نهایی با تاجیکستان دیدار خواهد کرد، به نظر می‌رسد جایگاه بنتو که در ماه ژوئیه هدایت امارات را بر عهده گرفت، کمی متزلزل شده و در صورت حذف امارات در بازی پیش‌رو نیز ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال امارات در هاله‌ای ار ابهام قرار خواهد گرفت.

کد خبر 827484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    14 1
    اینا نتیجه اینه که یه عده ... اماراتی شب جمع میشن پشت در هتل برای ایران شعر مزخرف میخوانند بعد اشک خودشون در میاد