رم امروز در شهر ریاض پایتخت عربستان و در ورزشگاه اول پارک، ورزشگاه خانگی النصر، شاهد یک دیدار دوستانه با الشباب خواهد بود. 

دیبالا رم

به گزارش همشهری آنلاین، مسئولان عربستانی به باشگاه رم اطلاع دادند اگر در دیدار امروز جالوروسی با الشباب پائولو دیبالا در میدان حضور نداشته باشد رم باید جریمه نقدی بپردازد.

درحالیکه چند ستاره رم از جمله سردار آزمون، حسام عوار و اندیکا به دلیل حضور در جام ملتهای آفریقا و آسیا در اختیار تیم نیستند عربستانی‌ها امیدوارند دیگر ستاره‌های این تیم مثل پائولو دیبالا و لوکاکو در این بازی حضور داشته باشند.

پیش از این مشخص بود که علاوه بر آزمون و دو ملی‌پوش آفریقایی، چند ستاره دیگر رم از جمله هویسن، اسپینازولا، رناتو سانچس، کریس اسمالینگ و مانچینی به دلیل آسیب‌دیگی در میدان حضور نخواهند داشت. ولی خبرهایی درباره اینکه پائولو دیبالا هم به دلیل مصدومیت امشب به میدان نخواهد رفت عربستانی‌ها را عصبانی کرده است.


رسانه‌های عربستانی اعلام کردند در قرارداد با رم برای این بازی دوستانه قید شده که در صورت بازی نکردن دیبالا رم باید جریمه نقدی بپردازد.

رسانه‌های نزدیک به جالوروسی در ایتالیا این ادعای رسانه‌های عربستانی را رد کرده و می‌گویند در تماس با منابع خود در باشگاه از آن‌ها شنیده‌اند که هیچ‌بندی درباره جریمه باشگاه در صورت بازی نکردن برخی بازیکنانش وجود ندارد.

کد خبر 827440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha