کنار رفتن ژوزه مورینیو و روی کار آمدن دنیله ده‌روسی باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی سردار از جالوروسی مطرح شود.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون روز گذشته یک بار دیگر قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشت. جایی که او بالاخره بعد از دو بازی در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت و هر دو گل شاگردان امیر قلعه‌نویی روی پاس گل‌های او و البته توسط مهدی طارمی به ثمر رسید.

با وجود اینکه سردار اخیرا توانسته به یک بازیکن تاثیرگذار در رم تبدیل شود اما کنار رفتن ژوزه مورینیو و روی کار آمدن دنیله ده‌روسی باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی او از جالوروسی مطرح شود. با این حال روز گذشته فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که ده‌روسی به مدیران رم تاکید کرده که آزمون اصلا نباید جدا شود.

با این وجود دیشب چند رسانه اسپانیایی مدعی شدند که به جز سویا حالا رئال بتیس نیز وارد کورس رقابت برای جذب سردار آزمون شده است. جالب اینکه در ادامه این گزارش‌ها حالا برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که بتیس بورخا ایگلسیاس، مهاجم اسپانیایی خود را به مارسی می‌فروشد و آن‌ها اطمینان دارند که در همین زمستان آزمون را به جای او به خدمت خواهند گرفت.

این ادعا در حالی مطرح شده که سردار آزمون حداقل در این زمستان هیچ برنامه‌ای برای ترک پایتخت ایتالیا ندارد و تاکید کرده که می‌خواهد به کارش در رم ادامه دهد.

کد خبر 827291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha