فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری مرد شیطان صفت که با پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن خانم‌های جوان در ماهدشت نموده و آنها را تحت اذیت و آزار قرار می‌داد، خبر داد و گفت: در یک فقره از این موارد، یکی از بانوان تهدید شده به دلیل استرس ناشی از این تهدید، با زمین برخورد کرده و فوت کرده است.

تجاوز

به گزارش همشهری آنلاین سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان این موضوع که راننده یک دستگاه خودرو پراید در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن بانوان جوان منطقه ماهدشت کرده و این افراد را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مشترک ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان کرج قرار گرفت‌.

وی افزود: در ادامه ماموران با بررسی دقیق‌تر پرونده متوجه شدند که یکی از سوژه‌های متهم نیز به دلیل استرس‌های ناشی از اقدام این مرد شیطان صفت در حین فرار به روی زمین افتاده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: پس از پایان تحقیقات مقدماتی ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در عملیاتی ضربتی این شیاد را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی، تا کنون ۴ نفر از مورد آسیب دیدگان متهم شناسایی شده اند.

هداوند با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور خط قرمز فراجاست و هرکس بخواهد با اعمال و رفتارهای خود حس نا امنی را در بین شهروندان به وجود بیاورند، با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 827091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حزب الله سعید IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    ... را زود اعدام بکنید و لطفا مردم فقط تاکسی یا اسنپ بگیرید همین شخصی سوار نشوید
  • شهروند البرز IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 0
    بیشرف های شیطان صفت کلید شیشه بالا بر خودرو و دربازکن را خراب میکنند تا درها قفل و هیچکس از سوژه ها فرار نکند. نباید معاینه فنی این جور خودرو ها را تایید کند