رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران این جمعیت در ۱۰ استان به دلیل ورود سامانه بارشی سنگین به کشور خبر داد.

بارش برف - امدادرسانی هلال احمر در برف

به گزارش همشهری آنلاین، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران، کولاک برف و احتمال بهمن، کاهش دما در ۱۰ استان کشور، امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این هشدار هواشناسی سه‌شنبه در گیلان، غرب مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال و نوار غربی آذربایجان غربی، زنجان، شمال قزوین، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز شاهد این پدیده جوی خواهیم بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: چهارشنبه نیز در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز شاهد این پدیده جوی خواهیم بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: چهارشنبه نیز در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز با بارش رگباری باران، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن و کاهش دما مواجه خواهیم شد.

کد خبر 826509
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha