ستاره استقلال از بیمارستان مرخص شده اما ۳ روز دیگر، سومین عمل جراحی قرار است روی چشم او انجام شود.

یامگا

به گزارش همشهری آنلاین، استقلالی‌ها پیگیر تمرینات آماده‌سازی خود در تعطیلات زمستانه بودند که اتفاقی ناگوار، شوک بزرگی را به آبی‌پوشان پایتخت وارد کرد. ۵ روز قبل بود که در جریان برگزاری تمرینات تیم استقلال، دوئل امید حامدی‌فر و کوین یامگا در مسیر رسیدن به توپ با برخورد شدید همراه بود؛ به‌طوری‌که استوک حامدی‌فر مستقیماً به چشم یامگا اصابت کرد و این برخورد باعث مصدومیت شدید ستاره فرانسوی آبی‌ها شد و او به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

یامگا در روزهای گذشته در ۲ بیمارستان مختلف امورات درمانی خود را پشت سر گذاشته و اتفاق ناگوار درباره او، از بین رفتن بینایی چشم چپ او بوده است. البته که تلاش‌های زیادی برای بازگشت بینایی ستاره استقلال انجام شده و در این زمینه، ۲ عمل جراحی مهم در روزهای اخیر روی صورت ستاره فرانسوی انجام شده تا بتواند رفته‌رفته بینایی خود را به‌دست آورد و به میادین ورزشی بازگردد. یکی از اقدامات مهم رخ داده در روزهای گذشته، سفر مادر کوین یامگا به تهران بود و با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی باشگاه استقلال، حالا او در کنار فرزندش است.

در انتظار بازگشت بینایی چشم چپ یامگا
کوین یامگا بعد از گذراندن دوره درمانی کوتاه در بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی و انجام ۲ عمل جراحی، حالا امروز (یکشنبه) از بیمارستان مرخص شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی تیم پزشکی، ستاره استقلال باید دوره کوتاه نقاهت ۳ روزه را در خانه بگذراند و برای عمل بعدی‌اش که مهم‌ترین عمل جراحی او محسوب می‌شود، آمادگی پیدا کند و بار دیگر در بیمارستان بستری شود. در روزهای گذشته بازیکنان استقلال با حضور در بیمارستان، جویای احوال همبازی خود بودند و در این میان، کادرفنی استقلال دل‌نگران آخرین وضعیت ستاره فرانسوی است.

تیم پزشکی یامگا بعد از بررسی شرایط ستاره فرانسوی، این‌طور توضیح داده که نتایج ۲ عمل انجام شده رضایت‌بخش بوده و حتی فراتر از حد تصور تیم پزشکی بوده است. با این وجود، گفته می‌شود که دوری کوین یامگا از میادین هنوز به صورت دقیق مشخص نشده و بعد از انجام عمل سوم و مشخص‌شدن آخرین وضعیت بینایی او، قرار است دوران نقاهت ستاره استقلال رسماً اعلام شود. در این میان، آنچه از سوی پزشکان مطرح شده، امیدواری درباره بازگشت بینایی یامگا چشم چپ بعد از انجام عمل جراحی سوم است.

ستاره فرانسوی امیدوار به بازگشت زودهنگام
یامگا قرار است روز چهارشنبه در بیمارستان مجدداً بستری شود و در همان روز عمل جراحی سوم روی چشم او انجام می‌شود. در طول ۵ روز اخیر و بعد از حادثه به‌وجود آمده برای ستاره فرانسوی، گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره مدت دوری او از میادین مطرح شده اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که برای مدت حداقل یک ماه، کوین یامگا نیاز به گذراندن دوره نقاهت دارد اما اینکه آیا او بعد از این دوره نقاهت می‌تواند به مستطیل سبز بازگردد یا خیر، بستگی به سرنوشت عمل جراحی سوم که روز چهارشنبه قرار است انجام شود، دارد.

جواد نکونام در شرایطی که به دنبال تقویت فهرست تیمش در بازار زمستانه بود، حالا با شوک مصدومیت کوین یامگا مواجه شده است. با وجود آنکه هنوز میزان دوری یامگا از میادین مشخص نشده، از صالح حردانی و سامان تورانیان به عنوان گزینه‌های جانشینی یامگا در ترکیب استقلال یاد می‌شود و در این میان گفته می‌شود که محمدحسین اسلامی هم در شرایطی در حال مذاکره با مدیران باشگاه استقلال است که این بازیکن جوان هم جزو گزینه‌های جانشینی کوین یامگا در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود. آنچه مشخص است اینکه ۷۲ ساعت سرنوشت‌ساز در انتظار ستاره فرانسوی و البته باشگاه استقلال است و باید دید نتیجه سومین عمل جراحی مهم روی چشم کوین یامگا چه خواهد بود و او چند ماه باید دور از میادین فوتبال کار خود را پیش ببرد.

کد خبر 826496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    11 0
    یاخدا یامگای عزیزمون خوب بشه❤❤💙🌺🇮🇷یاخدای مهربان
  • استقلال سرور لنگی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    10 0
    به امید موفقیت بینایی چشم یامگادر عمل سومی. انشالله.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    8 0
    انشاءالله با صحت وسلامت برگرده ومثل پادوانی به حال خودش رهانشه چون اولش حتی یک بخش رابراش تخلیه میکنند( که این هم افراط هست برای اینکه تعدادی ازبیماران بابت این کار اشتباه و شوی جدیدمسئولان این تیم سرگردون شدند)واگه خدای ناکرده مشکلش ادامه دارباشه بحال خودش رها نشه
  • DE ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    4 0
    از خدای بزرگ تقاضای شفای کامل وبازگرداندن بینایی یامگا رااستدعا دارم سلاگتی بزرگترین نعمت خداست مهم نیست کی بتونه بازی کنه !
  • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    2 6
    کادر فنی استقلال نگران وضعیت یامگا نیست، نگرانی آقایان از این است که وضعیت یامگا هم مثل لئوناردو پادوانی بشود و دوتا پرونده شکایت سنگین براشون باز شود، اینها همه چوب خداست، تاوان کارها و خیانت‌هایی میباشد که‌ با تبانی عربها، بر علیه پرسپولیس و هموطنان خودتون انجام داده بودید، خداوند متعال هم اینطوری بلا سرتون نازل می‌کند، عشق بی پايان فقط پرسپولیس ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • آبی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      چی زدی
  • delnia IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    فقط خودت خدا جون کمک کن تا یامگا زود خوب بشه🥺🥺🥺🙏🏻🙏🏻🙏🏻
  • فرهاد کریمی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام بدون توجه به مزخرفات عده ای از هر رنگ و تیم انشااله خدای بزرگ و مهربان سلامتی کامل رو به یامگا برگردونه منتظر. خلاقیت دو باره ستاره آبی هستیم
  • غلامعلی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    خدایا تو را به بزرگی خودت قسم میدم نور وبینایی چشمهای هیچ انسانی را ازش نگیر ،،چه فقیر چه پولدار ،چه بازیکن چه بازیگر،به امید اینکه بینایی چشمهای بازیکن عزیز و نجیب ودوست داشتنی تیممان هرچه زودتر برگرده وبهبود پیدا کنه،،اون انسانی است که هم طرفداران قرمز وزردوآبی همه دوستش دارن