معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: عدد ۱۰۷ همت کف تحقق بودجه امسال است و افق‌های پیش‌بینی شده اعداد بالاتری را نشان می‌دهد.

مجید باقری

به گزارش همشهری آنلاین، مجید باقری در دویست و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی متمم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران، گفت: این موضوع بسیار مهم نباید فراموش شود که ارائه لایحه متمم بودجه برگ زرینی در تاریخ شهرداری است. با برگزاری جلسات متعدد در شهرداری و پیگیری‌های ویژه شورا تلاش شد تا در روز ۳۰ دیماه از بودجه مصوب عبور کنیم.

او با بیان اینکه شهرداری در سال قبل توانست ۷۵ درصد درآمدهای ۱۰ ماهه اول سال را در دو ماه پایانی کسب کند، یادآور شد: ۱۰۰ درصد بودجه محقق شده است؛ ۶۴.۵ همت درآمد به ثبت رسیده است. ۱۵ همت نیز به ثبت خواهد رسید و به ۸۰ همت رسیده‌ایم.

باقری با اعلام اینکه ما به دنبال این هستیم که با همت خود نشان دهیم در آینده چگونه عمل خواهیم کرد، گفت: از این ۴۱ درصد افزایش ۷.۵ همت برای موضوعات مرتبط با حقوق، دستمزد و هزینه پیش بینی شده است. این به این معنا نیست که اشتباه محاسبه کرده بودیم بلکه با توجه به اهمیت حمل و نقل، اعتبارات به این حوزه اختصاص یافت.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ۲۶ همت برای تملک پیش بینی شده است، تأکید کرد: مردم در فشار هستند و باید تملک انجام داد، بر اساس برآوردهای اولیه ۱۲ همت نیاز است. اگر اینگونه باشد باید سقف ۱۰۷ همتی تصویب شود اما امروز ۶ همت نیز کاهش یافته و به ۱۰۱ همت رسیده است. ما چگونه می‌توانیم اعتبارات سایر بخش‌ها را حذف کنیم و به تملک اختصاص دهیم؟

باقری با بیان اینکه ۱.۲ همت برای احداث تقاطع و بزرگراه‌ها، ۴ همت برای مترو و ۱.۷ همت برای صدور مجوز مجتمع‌های ایستگاهی پیشنهاد شده است، گفت: تقاضای ما این است که بر اساس عملکرد سال قبل شهرداری، متمم ۱۰۷ همتی مورد موافقت قرار بگیرد. عدد ۱۰۷ همت کف تحقق بودجه امسال است و افق‌های پیش بینی شده اعداد بالاتری را نشان می‌دهد.

کد خبر 826293
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha