تصاویری از تمرین اخیر اینترمیامی که لیونل مسی و لوئیس سوارز را در حال جادو با توپ نشان می‌دهد رقبای این تیم در لیگ MLS‏ را ترسانده است.

مسی و سوارز

به گزارش همشهری آنلاین، اینترمیامی که تابستان گذشته بزرگ‌ترین انتقال تاریخ این باشگاه و فوتبال آمریکا را به سرانجام رساند و لیونل مسی، اسطوره بزرگ دنیای فوتبال و برنده هشت توپ طلا، را به خدمت گرفت حالا یک ستاره بزرگ دیگر هم در اختیار دارد: لوئیس سوارز.

زمانی که لئو مسی به اینترمیامی پیوست بلافاصله تاثیرش را نشان داد و تنها چند هفته بعد از رسیدن پای او به آمریکا اینترمیامی موفق شد به جام برسد و قهرمانی در لیگز کاپ را تجربه کند.

مسی و سوارز


وقتی اینترمیامی دو هم‌تیمی سابق مسی در بارسا یعنی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را هم به خدمت گرفت به نظر می‌رسید این تیم به حیاط خلوت ستاره‌هایی تبدیل خواهد شد که در دوران طلایی بارسلونا کنار مسی بازی می‌کردند. این ادعا زمانی تایید شد که لوئیس سوارز هم چند روز پیش گرمیوی برزیل را ترک کرده و به دوست صمیمی‌اش مسی پیوست.


اینترمیامی که با پیوستن لوئیس سوارز به مسی و دوستانش اعتماد به نفس به مراتب بیشتری پیدا کرده حالا با صراحت رقبای آمریکایی لیگ MLS‏ را تهدید کرده و برایشان کری می‌خوانند.

مسی و سوارز


باشگاه اینترمیامی که این روزها در تور پیش‌فصل به سر می‌برد ویدیویی منتشر کرد که در آن لئو مسی و لوئیس سوارز در حال جادو با توپ فوتبال دیده می‌شوند.

اینترمیامی فردا در یک بازی دوستانه به مصاف السالوادور می‌رود و سپس در ادامه تور پیش‌فصل چند بازی دوستانه با ویسل کوبه، نیوولز اولدبویز، تیم دوران کودکی مسی و همچنین النصر، تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد برگزار خواهد کرد.

کد خبر 825569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha