پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
۰ نفر

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اقدام غرورآفرین سپاه در موشک‌باران مقر داعش در منطقه گفت: فرزندان غیور ایران نشان دادند که دوران بزن و دررو به پایان رسیده است. 

موشک ها ی سپاه

به گزارش همشهری آنلاین، علی مهاجر سیلی سپاه به چهره کریه داعش را بخشی از انتقام ملت ایران دانست که با دستان توانگر نیروهای سپاه پاسداران اتفاق افتاد و اظهار کرد: امیدواریم این اقدام تسلی بخش و مایه شادی دل‌های داغدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیگر شهدای سرافراز میهمن اسلامی شود.

وی ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مقر گروه‌های تکفیری و داعشی در اربیل عراق و سوریه بیان کرد: فرزندان برومند سپاه در این مقطع زمانی سخن رهبر معظم انقلاب که فرمود دوران بزن و درو تمام شده است را عملیاتی کردند.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه سیلی سخت و انتقام اصلی ملت ولایتمدار و غیور ما حضور پرشور در روز ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی است، گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دشمنان نشان خواهند داد که همدل، یکپارچه و منسجم پشت سر انقلاب، نظام و رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه سپاه به درستی و با دقت چند نقطه مشخصی در محل آموزش نیروهای شرور، داعشی و صهیونیستی را هدف قرار داد، تصریح کرد: طبق آموزه‌های دینی ما «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» هستیم.

مهاجر با تأکید اینکه نکته مهم این است که جوانان غیرتمند ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌هایی که ساخته دستان توانمند جوانان این مرز و بوم است مقر نیروهای منحوس داعش را هدف قرار دادند، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس صدام تهران و دیگر شهرهای کشور را با موشک هدف قرار می‌داد و ما موشکی برای پاسخ دادن به این حملات نداشتیم، اما امروز با دست فرزندان غیرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌های نقطه زنی ساخته‌ایم که در دورترین نقاط به هدف می‌نشینید و قطعاً پاسخ هر متجاوزی را خواهد داد.

کد خبر 825538
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گلستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha