چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

وزیر دفاع گفت:‌ اگر از هر ناحیه‌ای مورد تهدید واقع شویم بایستی از تمامیت ارضی، منافع ملی و مردم خود حفاظت کنیم و در صورت وجود هرگونه تهدید حتماً به آن عکس العمل نشان خواهیم داد.

محمد رضا آشتیانی - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

به گزارش همشهری‌آنلاین, امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش و موساد تاکید کرد: این همان دفاع مشروع است که حق انجام آن را داریم.

وی افزود: اگر از هر ناحیه‌ای مورد تهدید واقع شویم بایستی از تمامیت ارضی، منافع ملی و مردم خود حفاظت کنیم و در صورت وجود هرگونه تهدید حتماً به آن عکس العمل نشان خواهیم داد.

وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: البته پیش از انجام هر اقدامی تذکر می‌دهیم و از مسیرهای دیپلماسی، گفت‌وگو و مذاکرات مرزی استفاده می‌کنیم. اما اگر نتیجه‌ای نگرفتیم حتماً اقدام خواهیم کرد که الان هم شاهد این اقدام هستیم.

کد خبر 825249
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    9 1
    کشورهای همسایه کهتروریستها دران لانه کرده اند وبه ایران ضربه میزنند وانها هم پیش کدخدا طلبکار میشوند امروز بااین اقتدار وقدرت ایران مجبور به تغییر نگرش خواهند شد وباتروریستها مبارزه خواهند کرد تااینگونه ازطرف ایران تحقیر نشوند که نه راه پیش داشته باشند نه پس