مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد این گردان‌ها با وجود عدم آگاهی قبلی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی هدف‌ها در شمال عراق، با این حمله مخالف نیستند.

حزب الله عراق

به گزارش همشهری آنلاین «ابوعلی العسکری» مسؤل امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق گفت: با وجودی که از حمله موشکی ایران به برخی هدف‌ها در شمال عراق مطلع نبودیم، اما با این حمله مخالفتی نداریم.

وی همچنین درباره حملات مقاومت اسلامی عراق به پایگاه‌ها و مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت اسلامی در چارچوب تداوم حمایت خود از ملت فلسطین روند عملیات خود را تشدید خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته مقرهای تروریستی و جاسوسی در اقلیم کردستان عراق و سوریه را هدف حملات موشکی قرار داد.

وزارت خارجه ایران درباره اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب اعلام کرد: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

کد خبر 825129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    2 0
    هماهنگی لازم نیست خودتون زورتون نمی‌رسه بکشید کنار سپاه عزیز مشکل رو حل می‌کنه
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    5 0
    احسنت به این آقا میگن آدم چیز فهم آدم حسابی دمش گرم زنده باد حزب الله عراق
  • مرتضی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    5 0
    سلام به نظربنده حمله حمله درست وبجایی بود و واقعا دم بچه های سپاه وهمه نیروهای مسلح ایران عزیز گرم که همیشه با جانفشانی جلوی دشمنان ازخدا بی‌خبر ایستاده اند وبا اقتدار نشان داده اند که این خاک متعلق بماست وکسی جرات نداره بهش چپ نگاه کنه سپاه پاسداران دمتون گرم که همیشه ملت رو خوشحال میکنین ممنون
  • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    دولت عراق باید راضی باشد که نیست و شکایت کرده وگرنه حزب الله عراق که بحساب نمیاد.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 1
    درود بر سپاهیان دلاور ایران زمین و مردان بی ادعا که راه شهیدان را ادامه میدهند