آبی‌پوشان پایتخت به دنبال جذب روبرتو تورس هستند و باید دید آیا می‌توانند با فرمولی مشابه جذب حردانی، تورس را هم به خدمت بگیرند یا خیر.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین روبرتو تورس تا پایان لیگ بیست‌وسوم تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر سیرجان است؛ آن‌هم در حالی‌که او در ابتدای فصل هم گزینه پیوستن به استقلال بود اما محدودیت‌های بودجه‌ای آبی‌ها باعث شد تا تورس نتواند به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود. در حالی‌که گل‌گهری‌ها به صراحت مخالفت خود با انتقال روبرتو تورس به استقلال را بیان کرده‌اند اما همچنان مدیران باشگاه استقلال مطابق خواسته کادرفنی‌شان در تلاش هستند تا بتوانند بسته پیشنهادی مناسبی برای جذب تورس تنظیم کنند.

استقلالی‌ها در لیگ بیست‌ویکم به دنبال جذب صالح حردانی از تیم فولاد خوزستان بودند که برای خرید او، عارف آقاسی با قرارداد قطعی و آرش رضاوند با قرارداد قرضی به تیم اهوازی رفتند. حالا در شرایطی مشابه، آبی‌پوشان پایتخت به دنبال جذب روبرتو تورس هستند و باید دید آیا می‌توانند با فرمولی مشابه جذب حردانی، تورس را هم به خدمت بگیرند یا خیر. گفته می‌شود که در رایزنی‌های اولیه، روبرتو تورس چراغ سبز خود برای حضور در استقلال را نشان داده اما با توجه به اینکه او تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر است، مدیران باشگاه سیرجانی باید درباره سرنوشت او تصمیم بگیرند. تا امروز (سه‌شنبه)، هنوز نامه رسمی‌ای برای با باشگاه گل‌گهر در زمینه جذب روبرتو تورس ارسال نشده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا گزینه موردپسند جواد نکونام سرانجام فرصت همکاری با او را در استقلال به‌دست خواهد آورد یا خیر.

کد خبر 825122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha