اینطور که به نظر می‌آید ژوزه مورینیو، سرمربی کهنه‌کار دیگر راه پیروز شدن را بلد نیست.

مورینیو

به گزارش همشهری‌آنلاین، حبیب نورماگمادوف یکی از بهترین مبارزان ورزشی تاریخ و قهرمان سابق UFC در کنار زلاتان ابراهیموویچ تحقیر مورینیو را مقابل آث‌میلان از نزدیک تماشا کردند. حالا مورینیو به هیچ تیم بزرگی در ایتالیا نه نمی‌گوید و به‌زور می‌تواند تیم‌های کوچک را ببرد. پیش از بازی میلان- رم (۳بر یک) هم پیولی و هم مورینیو در خطر اخراج قرار داشتند اما بعید است سرمربی پرتغالی با این شکست هم برکنار شود چون فسخ قراردادش خسارت سنگینی روی دست باشگاه رمی می‌گذارد. سردار آزمون شانس آورد در جام ملت‌ها حضور داشت و در این خفت شریک نشد.

این سومین بازی بدون برد متوالی جالوروسی در سری‌آ بود و در حالی بود که این تیم چهارشنبه گذشته نیز شکست تلخی را در دربی رم مقابل لاتزیو تجربه کرد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا نرسید. رم در مرحله گروهی لیگ اروپا هم در حضور تیم‌های گمنام در گروه خود دوم شد.

ژوزه مورینیو در ششمین تقابل خود با استفانو پیولی بازهم موفق نشد این سرمربی ایتالیایی را شکست بدهد. در واقع آاس‌رم در ۹بازی اخیر خود مقابل میلان در سری‌آ موفق به پیروزی نشده است (۶باخت و ۳تساوی). چنین روندی از دهه۹۰ میلادی برای رم بی‌سابقه است.

رم تاکنون ۲۹امتیاز کسب کرده است، آنها کمترین امتیاز را پس از ۲۰بازی اول خود در یک فصل سری‌آ از فصل ۰۳-۲۰۰۲ (۲۷‌امتیاز تحت هدایت فابیو کاپلو) دارند.

پیولی آمار فوق‌العاده خود مقابل مورینیو را ارتقا داد. او سال گذشته به نخستین سرمربی تاریخ تبدیل شد که موفق شده بود ۴بار مقابل مورینیو قرار بگیرد و شکست‌ناپذیر بماند. پیولی این روند را به ۶مسابقه بدون باخت مقابل سرمربی پرافتخار پرتغالی ارتقا داد. او ۴بار آقای خاص را برده و فقط ۲بار مساوی کرده.

میلان در ۱۲بازی از ۱۳بازی اخیر خود مقابل رم در سری‌آ شکست نخورده (۸برد و ۴تساوی) و همیشه در این روند موفق به گلزنی شده است.

میلان پس از متحمل شدن ۳شکست متوالی در خانه مقابل جالوروسی، ۴بازی از ۶بازی اخیر خانگی خود مقابل رم در سری‌آ را برده است (۲تساوی).

- اولیویه ژیرو برای سومین فصل متوالی حداقل ۱۰گل در سری‌آ به ثمر می‌رساند. آخرین مهاجم میلان که قبل از ژیرو این کار را انجام داد، الکساندر پاتو (فصل‌های ۰۸-۲۰۰۷ و ۱۱-۲۰۱۰) بود.

کد خبر 824871
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha