طی روزهای گذشته یکی، دو مربی آلمانی به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین مدیران باشگاه پرسپولیس فقط دنبال جلب رضایت برانکو هستند و به گزینه‌های دیگر فکر نکرده‌اند. طی روزهای گذشته یکی، دو مربی آلمانی به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شدند تا چنانچه برانکو جواب منفی داد رزومه آنها هم بررسی شود اما مدیران باشگاه با توجه به قانونمداری مربیان آلمان و توجه آنها به دیسیپلین بالا اصلاً به گزینه آلمانی فکر نکردند چرا که یقین دارند این مربیان در فوتبال آشفته ایران راه به جایی نخواهند برد و امکان دارد در نیمه راه عاصی شده و ساز جدایی کوک کنند. با این وجود طی یکی، دو روز گذشته شایعه قرار گرفتن نام رابین دات سرمربی سابق فرایبورگ، بایر لورکوزن و ولفسبورگ بین گزینه‌های پرسپولیس مطرح شده اما مدیران باشگاه سرخ پایتخت حضور این مربی در بین گزینه‌ها را تکذیب می‌کنند.

گفته می‌شود این مربی از آن دست مربیانی است که اصلاً حاضر به کار در ایران نیست ضمن اینکه رقم قراردادش هم با آنچه پرسپولیس در نظر دارد متفاوت است. در واقع به نظر می‌رسد رزومه و شرایط این مربی توسط مدیران پرسپولیس بررسی و خیلی زود منتفی شده است. گزینه آلمانی دیگر هم دیتر هیکینگ سرمربی سابق نورنبرگ، هامبورگ و بوروسیا مونشن گلادباخ است که او هم خیلی زود از سوی مدیران پرسپولیس رد شده چرا که پرسپولیس همچنان منتظر بله نهایی برانکو است؛ مربی‌ای که دیروز در نشست خبری قبل از بازی عمان – عربستان درباره پیشنهاد پرسپولیس صحبت نکرد اما قرار است درویش بعد از این بازی برای مذاکره با او راهی قطر شود.

کد خبر 824816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • 7 مقدس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    4 1
    مربی اگر کارنامه دار باشه رو دست نمی مونه اینم کار دلال هاست که فوتبال ایران را بیچاره کرده
    • سید نورالدین زیدان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      2 1
      درویش داره خط میگیره که پرسپولیس رو زمین بزنه الکی فقط با برانکو مثلا مذاکره کرد نا بهونه داشته باشه، و البته هیچکدوم از درخواست‌های برانکو رو قبول نکرد تا قرارداد نبنده، و میگه پرسپولیس به مهاجم نیاز نداره. پرسپولیس به درویش نیاز نداره، امیدوارم با یه خداحافظی خوشحالمون کنه.
  • ح IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 0
    چرا نبایید مربی با انضبات ودقیق المانی برای پرسپولیس بیاد اقایان از چه میترسن صدسال دیگه فوتبال باشگاه پرسپولیس درست نمیشه مربی رو میخوان بیارن که فقط بزن زیرش رو یاد بده
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 0
    فوتبال آشفته!!!!! مگه جای غیر آشفته ای داریم؟؟
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    خدا کنه مربی خوبی بتونن پیدا کنند.خیلیها هستن که از برانکو با کیفیت‌ترن نمی‌دونم چرا کلید کردن رو برانکو.وقتی نمونده که بخواید اینهمه دست دست کنید