جانشین فرمانده فراجا از برخورد در لحظه با پلاک مخدوش خبر داد و گفت این موضوع خط قرمز پلیس است.

پلاك مخدوش

به گزارش همشهری آنلاین، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا در حاشیه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت‌: در سال گذشته پلیس راهور ثابت کرده که هر جا مردم دغدغه عدم رعایت قانون دارند بلافاصله اجرا می‌شود

وی افزود: کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان ناشی از همکاری دستگاه‌های مختلف در میدان داری راهور است.

سردار رضایی گفت: خود شهروندان هم بیسار مهم است و راننده بالای ۹۰ درصد سهم دارد. تاکید بر این است که هر کس خودش حافظ جان و مال خودش است و باید طبق قوانین رعایت کند.

جانشین فرمانده کل فراجا: تاکید بر مشارکت‌های مردمی و آموزش است یکی از نگرانی‌های مردم عدم رعایت برخی از قوانین مثل پلاک‌مخدوش است، تاکید شد بر راهور که حتی یک مورد پلاک‌مخدوش هم نباید مخفی بماند و باید عمان لحظه اعمال قانون شود.

وی افزود: برآورد ما بر این این است که بالای ۹۰ و نیم درصد مردم رعایت می‌کنند و اگر رعایت نکردند باید محکم اعمال قانون شوند و تا سال ۱۴۰۳ این موارد باید صفر شود.

سردار رضایی گفت: یکی از عملکردهای پلیس راهور در دوره‌ی جدید باید شاهد باشیم اعمال قانون با مشارکت‌های مردمی.

وی افزود: تولید خودرو در جامعه باید ظرفیت پارکینگ آن هم در نظر گرفته شود متناسب با تولید خودرو باید ظرفیت‌های جاده‌ای و خیابانی پیش بینی کنند.

کد خبر 824363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    جناب سردار،گاهی درسطح شهربه خودرویی برخوردمیکنیم که اصلاً هیچ پلاکی نه جلوونه عقب ونه پشت شیشه ندارد،اوّل روز،یا آخر روز ویا وسط روزچه کار بایدبکنیم،لطفاً راهنمایی فرمائید؟من چندمرتبه درشهرخودم کاشان ملاحظه کرده ام!@@.