هافبک پیشین استقلال گفت: من وقتی با استقلال فسخ کردم مثل بازیکنان دیگر می‌توانستم بابت قرارداد سال آینده هم شکایت کنم.

سعید مهری

به گزارش همشهری آنلاین، سعید مهری رضایت‌نامه‌اش را از استقلال گرفته و به قبرس می‌رود تا دوباره زیر نظر ریکاردو ساپینتو به اعتماد به نفسی که سال گذشته داشت و او را به تیم ملی برد، برگردد.

سعید مهری هافبک پیشین استقلال درخصوص پیشنهاد آپوئل قبرس به ورزش سه گفت: از لحاظ رفتن که نه چون صحبت‌های قراردادی انجام شده و یک پیش نویسی هم امضا شده ولی اصل قرارداد باید همان جا بسته شود. حالا یک دعوت‌نامه‌ای فرستادند و با همان پیش نویس قرارداد کارهای ویزایم را انجام می‌دهم. آنجا بعد از تست پزشکی کارهایم انجام می‌دهم.

وی در ادامه اظهار داشت: از تیم‌های رقیب پیشنهاد داشتم و می‌توانست زندگی‌ام را ببندم ولی همان موقع هم که فسخ کردم اول فصل از تیم آقای ساپینتو پیشنهاد داشتم آن موقع هم می‌خواستم آنجا بروم وگرنه استقلال یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست و آرزوی هر بازیکنی است. من از قرارداد پارسالم ۳۰ درصد دریافتی داشتم و حدود ۷۰ درصد طلب داشتم من وقتی فسخ کردم مثل بازیکنان دیگر می‌توانستم بابت قرارداد سال آینده هم شکایت کنم ولی باتوجه به صحبت‌هایی که شد آمدم.

هافبک پیشین استقلال در ادامه گفت: پارسال هم فسخ کردم و با شرایطی بدتر برگشتم. آدم دوست ندارد این تیم‌ها را ول کند. من دو سه روز است که دلم گرفته است.

مهری در خصوص پایان حضورش در استقلال گفت: می‌خواهم از همه کسانی که در این مدت حمایتم کردند تشکر کنم. من یکی از کسانی بودم که در این چند ساله به خوبی و خوشی بدرقه‌اش کردند و بابت این موضوع خوشحالم‌. از مربیانم تشکر می‌کنم. از همه کسانی که در استقلال با آنها کار کردم و از آقای فکری که قسمت نشد با ایشان کار کنم. همچنین از فرهاد مجیدی، آقای ساپینتو تشکر می‌کنم. آقای نکونام درست است از شما ناراحتم ولی دوستت دارم! امیدوارم انتهای فصل نتیجه خوبی بگیرند.

حالا چه کسی می‌خواهد شماره ۸ مهری را بپوشد؟ او در این خصوص گفت: نیم فصل که کسی نمی‌تواند شماره هشت را بپوشد چون ثبت شده ولی به نظر من سال بعد شماره ۸ را به یک بازیکن خارجی بدهید(باخنده).

کد خبر 824289
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha