جمعه ۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس ایتالیا همه خیابان‌های منتهی به محل برگزاری نشست وزیران دادگستری و کشور گروه 8 را که در شهر رم برگزار می‌شود، بست و تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرد

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آلمان گزارش داد، در نشست دو روزه - جمعه و شنبه 8 و 9 خرداد وزیران دادگستری و کشور گروه 8 درباره جنایات سازمان یافته و سو استفاده جنسی از کودکان در اینترنت گفتگو خواهد شد.

همچنین وزیران دادگستری و کشور آمریکا، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، کانادا و روسیه عصر امروز - جمعه - 8 خرداد درباره مهاجرت غیرقانونی از جمله قاچاق انسان بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وزیران کشور و دادگستری گروه 8 روز شنبه 9 خرداد نخستین بار در چارچوب گروه 8 درباره امنیت در شهرها به سبب حساسیت بین‌المللی وارتباط بین کیفیت زندگی و امنیت محافل شهری گفتگو خواهند کرد.

بنابراعلام وزارت کشور ایتالیا، آخرین نشست کاری به مبارزه با تروریسم، تحول آن در عرصه بین‌المللی و همکاری با تروریسم اختصاص خواهد داشت.

ژاک بارو کمیسر دادگستری و امنیت اتحادیه اروپا،‌ رونالد نوبل دبیرکل اینترپل، شماری از نمایندگان نهادهای وابسته به سازمان ملل و همچنین وزیران جمهوری چک (‌کشور رئیس اتحادیه اروپا)‌ در این نشست گروه هشت شرکت خواهند کرد.

ریاست این دیدار را به صورت مشترک روبرتو مارونی وزیر کشور و آنجلینو الفانو وزیر دادگستری برعهده خواهند داشت.

مقامات دولتی ایتالیا پیش بینی کرده‌اند، طرفداران مهاجرت و مخالفان جهانی شدن در خارج از مقر برگزاری این نشست تظاهرات کنند.

کد خبر 82407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز