جمع بارندگی سامانه بارشی در سه روز(۲۰ الی ۲۲ دی ماه) نشان می دهد که بیشترین بارش ها در شهرستان سروآباد استان کردستان رخ داده است. در این آمار به غیر از سروآباد، دو شهرستان دیگر کردستان در رتبه بالا قرار دارند.

برف و باران

به گزارش همشهری آنلاین، به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، داده های این سازمان نشان می دهد که جمع بارش ها طی سه روز در سروآباد به ۱۲۰ میلی متر رسیده است.

فریبا گودرزی به همشهری می گوید: «به غیر از سروآباد، جمع بارش ها در مریوان یکی دیگر از شهرهای استان کردستان نیز ۱۱۵ میلی متر بوده است. همچنین جمع بارندگی در بانه به ۴۷ میلی متر رسیده است.» به گفته او، جمع بارندگی در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه به ۷۴ میلی متر رسیده است.»

دو شهرستان در استان آذربایجان غربی نیز در جایگاه های بعدی قرار دارند. پیرانشهر با ۵۹ میلی متر و سردشت با ۵۴ میلی متر بیشترین بارش را طی این سه روز داشته است. کارشناس سازمان هواشناسی تاکید می کند: «بیشترین بارش ها در کل کشور متعلق به گیلانغرب با ۱۰۰ میلی بوده است.»

گودرزی با اشاره به آمار جمع کمترین بارش، اضافه می کند: «سروستان در استان فارس با یک میلی متر بارندگی کمترین بارندگی را طی سه روز داشته است.»

کد خبر 823998
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha