باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی به دنبال جذب برخی از بازیکنان داخلی است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش که یکی از خواسته‌های مهم یحیی گل‌محمدی بود فقط برای جذب جواد آقایی‌پور اقدام رسمی کرده و به باشگاه استقلال خوزستان نامه زده است. در این میان عیسی آل‌کثیر هم تمایل داشت که به پرسپولیس بیاید اما این باشگاه چون نخواست با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شود، از جذب این بازیکن منصرف شد. البته اگر عیسی با رضایتنامه با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره می‌شد شرایط فرق می‌کرد. در سوی دیگر هم سپاهانی‌ها به عیسی غیرمستقیم گفته بودند که رضایتنامه‌اش را برای تیم‌های رقیب صادر نخواهند کرد و به نوعی او را به سمت تیم فولاد خوزستان هل دادند.

تلاش خدابنده لو برای گرفتن رضایتنامه
با جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس و انتقال او به تیم ملوان برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی، این تیم به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است. محمد خدابنده‌لو یکی از بازیکنانی است که یحیی تمایل داشت او را جایگزین سرلک کند. بازیکنی که در تابستان با یک قرارداد خیلی خوب مالی به مس رفسنجان پیوست و تا الان هم ۳۲ درصد قراردادش را دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس وقتی اشتیاق این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان را دیده به وی اعلام کرده که خودش برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه مس رفسنجان اقدام کند. باشگاهی که ماه‌هاست با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در همین راستا خدابنده‌لو به مدیریت باشگاه مس اعلام کرده که حاضر است مابقی طلبش از این باشگاه را بخشیده و رضایتنامه‌اش را بگیرد که هنوز با این خواسته او موافقت نشده است. هافبک تکنیکی مسی‌ها خیلی امیدوار است که با دریافت رضایتنامه اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد.

کد خبر 823769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    5 2
    سپاهان منفور اگر به خیال باطل هم که قهرمان بشه که نمیشه . چقدر زبون و حقیر است که که رضایت نامه نمی ده که بازیکن به تیم پرسپولیس بیاد.
  • امير IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    2 0
    جواد آقايي پور وآزادي عمرا بيان ... طاهرخاني را بياريد
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    3 13
    بازهم روزازنوروزی ازنودقیقاهمون چیزی که حضرات می خواستن این دیگه اظهرومن الشمسه برای هوادارای پرسپولیس که تااین تیم کمی اوج می گیره مافیای کیسه دست به کارمی شن تابه هرشکل ممکن دربیرون زمین فوتبال باهوچی گری وننه قمربازی وتهمت زدن به زمین وزمان ومظلوم نمایی جلوی حرکت پرسپولیس روبگیرن حالا می خوادبابرانکوباشه یاکالدرون ویایحیی ومجددابرانکوویاهرسرمربی دیگری که باپرسپولیس موفق بشه که اگرقراره پرسپولیس برای مهاجم ناشناخته استقلال خوزستان۳۰ملیاردبده چراهمین پول روبه آل کثیرندادن که گل محمدی اینقدرتحت فشارباشه