همسر رئیس جمهور که به مشهد سفر کرده است، بر سر مزار "مریم قوچانی غروی" و دخترش "فاطمه دهقان" ۲ بانوی شهیده حادثه تروریستی کرمان حضور پیدا کرد.

جمیله علم الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، جمیله علم الهدی امروز (جمعه) پس از زیارت حرم مطهر رضوی در رواق حضرت زهرا (س) بر سر مزار همسر و دختر برادر معاون حقوقی رئیس جمهور که از مشهد برای حضور در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها به کرمان سفر کرده بودند و در اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند، حاضر شد.

حضور همسر رئیسی بر مزار ۲ زن شهید حادثه تروریستی کرمان | عکس

وی ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به آنان علو درجات را از خداوند متعال برای تمامی شهدای حادثه تروریستی کرمان درخواست کرد.

شهیده مریم قوچانی غروی روز شنبه هفته گذشته در مشهد تشییع شد؛ همچنین با توجه به وصیت شهیده فاطمه دهقان که از زمان مجروح شدن بی هوش و در بخش مراقبتهای ویژه یکی از بیمارستانهای کرمان بستری بود، با اعلام مرگ مغزی وی در سن ۳۶ سالگی و روز شنبه هفته قبل، اعضای بدنش به چهار بیمار اهدا شد.

عصر چهارشنبه - ۱۳ دی ماه - همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت یاد این شهید والامقام در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، عملیات تروریستی در مسیر زائران مزار سردار سلیمانی به سمت گلزار شهدای کرمان انجام شد.

در این عملیات، ۲ انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان؛ ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و دیگری در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد که ۹۳ نفر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

در این انفجارها ۲۸۴ نفر مجروح شدند که تاکنون بیشتر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند و اکنون ۴۱ نفر از آنان در بیمارستان‌های کرمان تحت درمان هستند.

کد خبر 823761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha