رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله امروز آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس می‌خواهند دریای سرخ را به دریایی از خون تبدیل کنند.

واکنش اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله امروز آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس می‌خواهند دریای سرخ را به دریایی از خون تبدیل کنند. آنچه اتفاق می‌افتد استفاده نامتناسب از زور و قدرت است و اسرائیل در غزه نیز همین کار را می‌کند.

به نقل از اسپوتنیک، وی گفت: ما به عدالتی که در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه محقق خواهد شد، ایمان داریم و معتقدیم که این دادگاه، اسرائیل را محکوم خواهد کرد. ما اسناد و مدارکی را به این دادگاه ارائه کرده‌ایم که برای محاکمه اسرائیل و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل کافی است.

کد خبر 823691
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • دادا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 0
    این فقط درحرف است منابع مالی اسرائیل از تمامی کشورهای جهان بصورت تجارت تامین می‌شود اگر راست می‌گویند اینها بیایند راه تجارت آنها رادرمملکت خودشان همین ترکیه ببندند آنوقت بزرگترین ضربه به اسرائیل خواهد بود حرف کافی نیست فقط قطع تجارت جهانی هرکشوری داخل خودش سخت هم نیست فقط چند ماه اجرا بشه پدر اسرائیل درمی‌آید چون به تجارت جهانی وابستگی شدید دارد آنهم دست این کشورهاست که بخواهند همگی گلوی اسرائیل را می‌توانند بفشارند تا بجای کشتن زن وبچه بیگناه چشم هایش ازحدقه بیرون بیاید انشاللا
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 0
    درود