آل کثیر علاقه زیادی دارد که دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند و با توجه به مشکل پرسپولیس در خط حمله، قرمزپوش شدن او دور از انتظار نیست.

ال کثیر

به گزارش همشهری آنلاین عیسی آل کثیر که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در لیگ بیست و سوم راهی سپاهان شد و این موضوع، اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

عیسی پیش از این نیز قصد داشت به پرسپولیس بازگردد اما این اتفاق رخ نداد. عیسی آل کثیر در لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی حضور داشت و اگر او در پرسپولیس می ماند، بازگشت عیسی به پرسپولیس قطعی بود.

شرایط سپاهان به گونه ای پیش رفته که مجبور به مازاد کردن چند بازیکن شده است. اگر سپاهان رضایتنامه مشروط (عیسی آل کثیر به شرطی جدا شود که به پرسپولیس ملحق نشود) برای عیسی آل کثیر صادر کند، او نمی تواند راهی پرسپولیس شود و البته بعید است که سپاهان همچین تصمیمی گرفته باشد. از طرفی نظر رضا درویش نیز بسیار مهم است زیرا پرسپولیس سرمربی ندارد و جذب بازیکنان با نظر مستقیم مدیرعامل انجام می شود. در تیم هایی که سرمربی ندارند، کار جذب بازیکن ساده تر انجام می شود چرا که این اتفاق با نظر مستقیم مدیرعامل انجام می شود و دیگر نیازی به مجوز سرمربی نیست.

آل کثیر علاقه زیادی دارد که دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند و با توجه به مشکل پرسپولیس در خط حمله، قرمزپوش شدن او دور از انتظار نیست.

شنیدیم آل کثیر رضایت خود را از سپاهان گرفته‌ و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، او به زودی بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن می کند.

کد خبر 823628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    19 9
    آل کثیر اگر کارایی داشت سپاهان از دست نمی‌داد ایشان درسته اخلاق دوست داشتنی داره اما سنش بالا رفته فیزیکی جواب نمیده.
  • رسولی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    27 10
    آل کثیر حداقل از بازیکنان خارجی که درویش باهزبینه های زیاد وارد میکند باکیفیتراست وبهتردوباره برگردد
  • سام IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    29 8
    درویش باید بداند که این تیم مالک دارد و هواداران مالکین اصلی آن هستند، آمدن الکثیر به پرسپولیس بزرگترین اهانت به هواداران و حتی دیگر بازیکنان است که در نیم فصل اول از بابت نداشتن بازیکن ،بخاطر مصدومیت بازیکنان کلیدی دوار مشگل و فشار زیادی شدند، ال کثیر در بدترین موقع تیم را رها کرد و به نوعی نمک‌نشناسی خود و عدم تعصب به پیراهن تیم را به اثبات رساند! بشدت مخالف بازگشت او‌ هستیم. لطفا باعث ایجاد دو دستگی و اختلاف نشوید. آلکثیر نیز بجای ارسال پیام توسط میانجی ، بهتر است ابتدا از هواداران عذر خواهی رسمی کند و سپس برو‌د دنبال تیم دیکر، پرسپولیس بازیکن متعصب و اهل میخواهد. نراکتور، پیکان،هوادار با هر جا بجز پرسپولیس. چرا نمی‌رود به یکی از تیمهای استان خود کمک کند که بشدت نیاز به مهاجم دارند.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    28 4
    ببینید اول بگم ما منکر زحمات آل کثیر واسه تیممون عشقپولیس نیستیم و قدردانش هم هستیم ، اما آل شد گاو 9 نه من شیرده ،شیر داد بعد با یه لگد زد همه رو ریخت رو زمین ،،،ال کثیر هم بعداز همه محرومیت ها و مصدومیت ها که پرسپولیس به پاش صبر کرد و پاش ساخت اما ول کرد رفت شله زردا ، حالا هم بره هرجا که دوست داره ،پرسپولیس مهاجم جوون و تعصبی میخواد ما هواداران دیگه الکثیر رو نمیخوام ، چون آل کثیر عشق به پرسپولیس رو به پول فروخت و در بدترین زمان که ما مهاجم نداشیم و احتیاج به یه مهاجم داشتیم ول کرد رفت حریف مستقیم مون سپاهان ، و حالا که تو سپاهان بهش بازی نمیرسه دوباره داره بر میگرده پرسپولیس ، و الان اگر جای درویش بودم دیگه بهش نه میگفتم چون شرایط سنی آل کثیر هم دیگه جالب نیست
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    6 11
    سپاهان چگونه به استقلال بازیکن نمیدهد ولی به پرسپولیس میدهدآیاجزوزارت ورزش وفدراسیون چه دستی پشت پرده است؟
    • صمد اهوازی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      3 1
      خیلی از بازیکنان موجود در پرسپولیس به تیم‌های دیگه رفتند وبرگشتند مانند امیر ی رفیعی ترابی بیرانوند وغیره چرا حالا با برگشتن کابوس کیسه مخالفید یا کیس کش هستید یا ۰۰۰ ۰
  • ایدین IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    7 7
    من نمیدونم از کجا خبردار شدید که خیلی علاقه داره به پرسپولیس برگرده چون گویا شما رسانه عای ایرانی نیت خوان هم هستید ولی قراره بره فولاد و.کارهاش هم هماهنگ شده و توافقات صورت گرفته نمیدونم چرا دوست دارید فکر.کنید همه فوتبالیست های ایرانی عاشق دپ تیم تهرانی هستن و بقیه تیمها رو کسی اصلا دوست نداره و نمیبینیه شما ظلم در حق اسن ورزش هستید
  • علی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    6 5
    بازگشت آل کثیر بزرگترین توهین به هوادارای پرسپولیسه
  • ر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    8 3
    خونه خاله اش هروقت خواست بره نخواستنش بیاد باز دو گل بزنی اینبار... گلگهر... یا تیم دیگه بره کور خونده
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    5 1
    آلکثیر که رفته فولاد چقدر مهمل میبافن این رسانه ها برای جذب مخاطب
  • مسعود IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 1
    بعضی ها حاضر هستن آزادی رابگیریم که استقلالی است وهمیشه مقابل پرسپولیس که با زی میکنه استقلالی بودنشون نشون میده ولی حاضر نیست ال کثیر برگرده همه میدونن فراری دادن
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    درویش یادت باشه با نقشه و سیاست آغایحیی را فراری دادی اما اینو بدان بزودی خودت خواهی رفت