ساتچی در نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۲۴ (CES) از یک صفحه کلید مکانیکی بسیار نازک بلوتوثی رونمایی کرد.

کیبورد ساتچی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، در نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۲۴، برند مشهور لوازم جانبی ساتچی، از صفحه کلید مکانیکی جدید خود به نام اس‌ام‌ ۱ (SM۱) رونمایی کرد. این کیبورد بلوتوث فوق‌العاده نازک با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به گونه‌ای طراحی شده که با دستگاه‌های مختلف از جمله مک، آی پد، آیفون، ویندوز و غیره سازگار است. بیایید مشخصات کلیدی این صفحه کلید را بررسی کنیم.

SM۱ دارای چیدمان جمع و جور ۷۵ درصدی است که قسمت اعداد را ندارد، حمل آن آسان است و برای کاربرانی که صفحه کلید فشرده‌تر را ترجیح می‌دهند‏، ایده‌آل است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن، استفاده از سوئیچ‌های قهوه‌ای است. سوئیچ‌های قهوه‌ای کیبورد مکانیکی لمسی هستند. آن‌ها با یک ضربه جزئی کار می‌کنند و این برای تایپ و برنامه‌نویسی عالی است، اما برای بازی کیبوردهای سوئیچ قهوه‌ای بهترین گزینه نیستند. سوئیچ‌های قهوه‌ای به دلیل رنگ بدنه قهوه‌ای نامگذاری شده‌اند. آن‌ها باعث می‌شوند انگشتان دست موقع تایپ کردن‌های طولانی کمتر خسته شوند.

SM۱ با گزینه‌های اتصال سیمی، دانگل یا بی‌سیم کار می‌کند. این دستگاه از گیرنده USB ۲.۴ گیگاهرتز و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و با طیف گسترده‌ای از سیستم عامل‌ها از جمله iOS، iPadOS، macOS، Windows OS و Google Chrome OS سازگار است. این صفحه کلید می‌تواند هم‌زمان به چهار دستگاه متصل شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم SM۱ حالت نور پس زمینه آن است. همچنین شامل یک میانبر قفل صفحه است که به ویژه امنیت را برای کاربران macOS افزایش می‌دهد. طراحی صفحه کلید هم ارگونومیک و هم شیک است و در یک بدنه آلیاژ آلومینیومی باریک قرار گرفته است. دکمه‌های جداشدنی و پای‌ های قابل تنظیم آن به راحتی و ثبات در حین استفاده می‌افزایند.

SM۱ دارای یک باتری قابل شارژ ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند از طریق درگاه USB-C شارژ شود. حتی زمانی که باتری رو به اتمام است، کاربران می‌توانند با اتصال آن به رایانه برای شارژ مجدد، به تایپ کردن ادامه دهند. با روشن بودن نور پس زمینه، می‌تواند تا ۱۶.۵ ساعت با یک‌بار شارژ دوام بیاورد. وقتی نور پس‌زمینه خاموش است، صفحه‌کلید می‌تواند تا دو ماه بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

کیبورد SM۱ ساتچی، اکنون در وبسایت این شرکت برای خرید در دسترس است و خریداران اولیه می توانند با استفاده از کد CES۲۰ از ۲۰٪ تخفیف برخوردار شوند. این محصول نشان‌دهنده ورود ساتچی به عرصه رقابتی صفحه کلیدهای مکانیکی است که ترکیبی از سبک، ارگونومی و عملکرد بالا را ارائه می‌دهند.

کد خبر 823445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha