سامانه بارشی که امروز چهارشنبه (۲۰دی) وارد کشور شده، به شکل برف و باران در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بروز می‌کند و هشدار نارنجی صادر شده‌است.

برف

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «هشدار نارنجی صادر شده برای بارش برف البرز تهران، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، نیمه شمالی کرمانشاه، همدان مناطق است که به دلیل برف اختلال در تردد رخ می‌دهد. لغزندگی، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال بهمن، کولاک برف، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها وجود دارد. شهروندان از سفرهای غیر ضروری و کوهنوردی به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر پرهیز کنند.»
امین حسین نقشینه افزود: «بیشینه بارش امشب (۲۰ دی) در استان‌های کردستان، جنوب آذربایجان‌غربی، زنجان و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته وی، تهران تا اواخر وقت جمعه(۲۲ دی) شرایط و جو ناپایدار را تجربه خواهد کرد. تاثیر سامانه بارشی برای تهران از پنجشنبه شب تا اواخر وقت جمعه بارش باران در نیمه شمالی استان باران و برف و در ارتفاعات مه، باد شدید، برف و کولاک را خواهیم داشت. کوهنوردان مراقب باشند.

کد خبر 823425
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha