سرمربی کروات و محبوب سرخ ها در نهایت پیشنهاد پرسپولیس را برای بازگشت به ایران رد کرد.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین با جدایی قطعی یحیی گل محمدی خیلی زود مشخص شد در همان روزی که درویش صحبت از ده گزینه برای جانشینی او مطرح کرده بود عضو هیأت مدیره باشگاه در امارات با برانکو دیدار و مذاکرات مقدماتی را انجام داده است.

در واقع به نظر می‌رسد فردای روزی که هیأت مدیره پرسپولیس تصویب کرد سرمربی بعدی خارجی باشد، این سفر و مذاکره انجام شده است و از ابتدا هم همان طور که انتظار می‌رفت و شنیده شده بود باشگاه هیچ گزینه دیگری جز برانکو ایوانکوویچ نداشته است. محمد دلبری عضو اقتصادی هیأت مدیره پرسپولیس احتمالاً چهار یا پنج روز قبل در ابوظبی و در اردوی تیم ملی عمان با برانکو مذاکره کرده که این مذاکره البته با اجازه فدراسیون فوتبال عمان صورت گرفته است.

به گفته درویش و دلبری برانکو با آغوش باز از این مذاکره استقبال کرده و گفته بود اولویتش پرسپولیس است اما چون همسرش گفته دیگر نباید در آسیا کار کند و بهتر است در اروپا یا کرواسی مشغول به کار باشد باید رضایت او را جلب کند. اتفاقی که در نهایت نیفتاد و برانکو به خاطر همسرش قید حضور در ایران و پرسپولیس را زد.

کد خبر 823222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • . IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    4 6
    ای زن ذلیل ، ارزش پرسپولیس کبیر رو نداری
  • بابک IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    5 3
    دید بابا مسعود نیست نیومد. همین
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    ای بابا خسته نشدید از بس مربی خارجی آوردید و بعد رفت شکایت کرد و پول ها را با جریمه ها و سودش گرفت رفت این پول بیت المال است ولخرجی می‌کنید باهاش هر وقت رفتید تو بورس و خصوصی شدید برید مربی خارجی بیارید
  • محسن IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    برانکو متوجه وخامت اوضاع مالی ایران شد و قید پرسپولیس رو زد .برانکو قبلا هم ثابت کرده از پول نمی گذره