محمدصالح جوکار در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور، گفت: ضمن ابراز تأسف و تأثر از اقدام رذیلانه تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، از پاسداران امنیت کشور تشکر می‌کنم که صدها توطئه تروریستی را پیش از عملیاتی شدن خنثی کردند.

محمد صالح جوکار

به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: از وزیر کشور می‌خواهم که تمام تلاش خود را جهت پاک کردن پسمانده داعشی‌ها انجام دهد تا مبادا ادامه رفتارهای سخیف این غده‌های چرکین، به رشته محکم پیوند مردم و مسئولان آسیب وارد کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن با تحریم‌ها به دنبال آن بود روند قدرتمند شدن ما را کُند کند، اما ما همانند دفاع مقدس مستحکم‌تر شده‌ایم تا جایی که کشورهایی که تا دیروز هیچ سامانه‌ای دفاعی به ما نمی‌فروختند، امروز تقاضای سامانه دفاعی از ما دارند و افرادشان را برای آموزش انتقال فناوری به ایران اسلامی می‌فرستند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار کرد: علی رغم همه تلاش‌ها و انجام اقدامات راهبردی و زیرساختی، یکی از عوامل موفقیت در دستیابی اهداف اقتصادی دولت به منظور بهبود معیشت و کنترل تورم، ضرورت وجود هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است.

وی با بیان اینکه مجلس برادر مؤمن دولت است، گفت: تورم در قیمت مواد غذایی افزایش یافته است و دولت باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تدبیر کند. باید دست اخلال گران و اختلاس گران از سفره مردم کوتاه شود.

جوکار تاکید کرد: هر زمان سایه نظارت مجلس در مسائل حیاتی و کلان کشور کمرنگ شد، بلافاصله علف هرز فساد در حوزه اقتصادی خودنمایی کرد. در شرایطی که بدخواهان ملت ایران در حال بهانه تراشی برای حمله به جایگاه انتخابات در نظام اسلامی را دارند، مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم است.

کد خبر 823083
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 0
    استاد هیچ میدانی از دکتر گرفته تا پرستار ،،کارگر و نقاش ،جوشکار برای کارگری به عراق ، ترکیه و گرجستان میروند ،،
  • سلام IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    فکر ی به حال گرانی بیداد گر کنید