سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

مدیر دفتر رهبر جنبش انصارالله بر پاسخ قطعی نیروهای مسلح یمن به جنایت اخیر اشغالگران آمریکایی در دریای سرخ که طی آن شماری از نیروهای یمنی را به شهادت رساندند، تاکید کرد.

تصاویری از عملیات موشکی و پهپادی انصارالله یمن به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین، هیئتی از سوی سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله با خانواده های شهدای نیروی دریایی یمن که در حمله اخیر اشغالگران آمریکایی در دریای سرخ به شهادت رسیده بودند، دیدار کرد.

مدیر دفتر رهبر انصارالله خطاب به خانواده های شهدای نیروی دریایی یمن گفت به زودی آنچه سبب خرسندی تان شود، را خواهید دید و پاسخ به دشمن آمریکایی دردناک خواهد بود.

وی تصریح کرد آمریکا با مردمی درافتاده که صاحب عقیده و ایمان راسخ و آگاهی و بصیرت بالایی هستند.

عملیات‌های دقیق حزب‌الله دشمن صهیونیستی را خسته و سردرگم کرده است

همچنین سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه جبهه جنوب لبنان اولین جبهه مقاومت بود که برای حمایت از غزه اقدام کرد، گفت، حزب‌الله فداکاری‌های زیادی در این راه انجام داده و با عملیات‌های دقیق خود، دشمن صهیونیستی را خسته و سردرگم کرده است.
«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن طی سخنانی در واکنش به عملیات‌های بزرگی که اخیرا مقاومت لبنان ضد مواضع رژیم صهیونیستی انجام داده و به ویژه عملیات مهم در پایگاه «مرون» که اصلی‌ترین پایگاه جاسوسی-نظامی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود اعلام کرد، جبهه جنوب لبنان پایداری و استواری مقاومت فلسطین برای ادامه نبرد مقدس خود را در مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی ، تقویت کرد.

عبدالسلام در ادامه گفت، مقاومت اسلامی لبنان فداکاری‌های زیادی در روند حمایت از مقاومت فلسطین انجام داده و عملیات‌های حزب‌الله علیه دشمن کاملا دقیق و حساب شده است و تا حد زیادی دشمن را خسته کرد.

سخنگوی انصارالله افزود، جبهه جنوب لبنان که به عنوان اولین جبهه مقاومت عملیات حمایت از غزه را آغاز کرد، نمونه بارز یک جبهه فعال و پیشرفته مقاومت است. جنوب لبنان همچنین اولین جبهه‌ای بود که عصر پیروزی‌های مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را آغاز کرد.

محمد عبدالسلام تاکید کرد، در دوره کنونی نیز حزب‌الله در جنوب لبنان به عنوان اولین طرف مقاومت برای حمایت از غزه وارد نبرد طوفان الاقصی شد و اجازه نداد غزه تنها بماند. مقاومت اسلامی لبنان در این مسیر فداکاری‌های زیادی انجام داده و بعد از پاسخ‌های کوبنده‌ای که به تجاوزات اشغالگران داد، دشمن را سردرگم کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان که در تاریخ 8 اکتبر 2023 یعنی یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی، به عنوان اولین جبهه مقاومت در حمایت از غزه وارد عمل شد، طی چند هفته گذشته و به ویژه بعد از جنایت تروریستی اخیر رژیم اشغالگر در ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس شد، حملات خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی را وارد فاز تازه‌ای کرده و این حملات را به شکل قابل توجهی شدت بخشیده است.

در همین راستا روز شنبه، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از دو پایگاه اصلی نظامی رژیم صهیونیستی به‌نام «مرون» واقع در کوه «الجرمق» را با بیش از 60 راکت از انواع مختلف هدف قرار داده است. این کوه بلند مهمترین مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در کل فلسطین اشغالی محسوب می‌گردد و مرکز فرماندهی اصلی امنیتی و نظامی این رژیم در جبهه شمالی به‌ویژه در جنگ کنونی با مقاومت است.

طبق بیانیه حزب‌الله، پایگاه کنترل هوایی «مرون» بر فراز کوه الجرمق در شمال فلسطین اشغالی قرار دارد که بلندترین کوه در فلسطین اشغالی است. این پایگاه تنها مرکز مدیریت و مراقبت و کنترل هوایی در فلسطین اشغالی محسوب می‌گردد و هیچ جایگزین اصلی برای آن وجود ندارد. این پایگاه یکی از دو پایگاه اصلی در کل اراضی اشغالی است.

اما بعد از جنایت تروریستی جدید رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان که دیروز منجر به شهادت «وسام حسن طویل» (حاج جواد) از فرماندهان ارشد میدانی یگان رضوان حزب‌الله شد، ناظران امور پیش‌بینی می‌کنند که باید منتظر دور جدیدی از حملات شدید حزب‌الله ضد مواضع رژیم اشغالگر باشیم.

کد خبر 822955
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha