معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: صدای انفجارهای پیاپی صبح امروز دوشنبه در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش ارتش بود.

انفجار مین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مراد باباخانی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت : رزمایش تیپ ۱۸۱ ارتش در منطقه «کاسه کبود» حوزه استحفاظی شهرستان گیلانغرب عملیاتی شده است که به دلیل انفجار گلوله توپ صدای آن در بخش‌هایی از شهرستان مرزی قصرشیرین شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان قصرشیرین از علت انفجارها خبر نداشتند و ممکن است نگران شده باشند، اظهار کرد: این رزمایش از شب گذشته آغاز شده و تا اواخر امروز ادامه دارد.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: انفجارها در راستای رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی مستقر در مرزهای غربی استان کرمانشاه و نیز بررسی استحکام مواضع است.

باباخانی تصریح کرد: با هوشیاری و آمادگی بالای نیروهای مسلح مستقر در مرز قصرشیرین و دیگر نقاط کرمانشاه، منطقه غرب کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: جای نگرانی از برگزاری رزمایش برای فعالان بخش‌های مختلف شهر و روستاهای منطقه از جمله پیمانکاران و عشایر مستقر در غرب کرمانشاه وجود ندارد .

کد خبر 822863

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • AU ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    2 0
    نباید از پیش اعلام میشد؟
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    3 0
    به خدا اعصاب واسمون نگذاشتین. تو این وضعیت نمیخواد تیتر تعلیقی بنویسی. آدم طاقت اینهمه استرس رو نداره.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    3 0
    کمتر دروغ بگید.🤣🤣🤣✌️