دادستان عمومی وانقلاب شوش گفت: یک فرد توهین‌کننده به ساحت شهدای حمله تروریستی کرمان وسردار سلیمانی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، مسلم کرمی الهی در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از اقدام تروریستی ۱۳ دی در کرمان، عده‌ای از افراد معاند و مغرض با سوءاستفاده از این موضوع و انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز در صفحات اینستاگرام باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی ادامه داد: بر همین اساس طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در صفحات مجازی درباره واقعه کرمان در دستور کار پلیس اطلاعات فراجا شوش قرار گرفت.

کرمی الهی گفت: با تلاش‌ ماموران پلیس اطلاعات فراجا شوش شخصی که اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان نشر داده بود، شناسایی و دستگیر و صفحه وی مسدود شد.

دادستان عمومی وانقلاب شوش عنوان کرد: آرامش کنونی که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده‌هایشان هستیم، لذا با هرگونه توهین به آن‌ها باشدت و عبرت‌آموز برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی در یک عملیات تروریستی در گُلزار شهدای کرمان و مسیر زائران مرقد سردار سلیمانی، ۲ انفجار رُخ داد که بر اثر آن ۹۱ نفر از هموطنان شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

کد خبر 822842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • سارا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    2 0
    اینا همه جدا از همدیگن؟ تا الان فک کنم بالای ۱۰۰ نفر توهین کننده گرفتن
    • سعید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      3 0
      گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 3
    واقعا کشور ول شده به حال خودش باید جلوی این ادم های ضد قانون واذیت کننده روح وجان مردم را بگیرید وبه اشد مجاذات خود برسانید مگر اینکه مملکت صاحب نداشته باشد نمیدانم تا کی باید مردم خوب کشورمان این انگل ها ی خود فروخته ووطن عروش وپول پرست را باید تحمل کنند باید با تک تک اینها برخورد شدید شود ونگدارید اینها مملکت را به لجن بکشند
  • ر IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 4
    کسانی که به شهدا توهین کردن بایداشدمجازات شوندتشکر
    • ایران IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      5 1
      شما که دست بالا بنده بی زحمت یه تماس هم برای چای دبش بگیر وحکمش بگو
    • . IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      3 0
      کشور انقدر ول شده که هرکی با گونی پول داره فرار میکنه کانادا
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 0
    توهین کننده وخوشحال شونده درعمل وجنایت شریک هستند.لعن ا...درزیارت عاشورا غیرازظالمین وقاتلین عینا برکسانی که درطول تاریخ میشنوند وخوشحال میشوند امده .پس لعنت برامران .برمجریان برکمک کنندگان وبرکسانی که شنیدند وخوشحال شدند