اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان از هلاکت یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور خبر داد.

تيراندازي

به گزارش همشهری آنلاین، در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزایی در تامین تسلیحات و پشتیبانی از تیم‌های عملیاتی و نقل و انتقال تروریست‌های تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور ۲ نفر از کارکنان فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش‌های خائنانه ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا کرده بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: نامبرده علیرغم تغییر مکرر محل اختفای خود و رعایت شدید ملاحظات حفاظتی، با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان شناسایی و آخرین محل اختفای او با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی فراجای استان به محاصره در آمد.

در این اطلاعیه آمده است: پس از اقدام برای دستگیری این تروریست باسابقه، وی با مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سوی ماموران، قصد گریز از محاصره را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای حافظ امنیت کشور، این شرور مسلح به هلاکت رسید و دیگر تروریست همراه وی بازداشت شد.

کد خبر 822830
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    6 0
    خدا قوت به سربازان گمنام امام عصرعلیه السلام که این خبیث رابدرک فرستادند