فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره انتقام جمهوری اسلامی ایران از بانیان جنایت کرمان توضیح داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری

به گزارش همشهری آنلاین امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از بانیان جنایت کرمان، گفت: انسان های شریفی به دلیل احترامی که برای شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی قائل بودند در سالگرد شهادت ایشان که درود خداوند بر او باد شرکت کردند و یک مشت انسان ناپاک و کثیف که در حقیقت شقی ترین انسان ها بودند دست به این اقدام کور زدند که باید بدانند که این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی تاکید کردند: عاملان این جنایت در هر کجای این زمین باشند و حتی اگر در زیر زمین هم بخزند از تیغ انتقام جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهند ماند.

کد خبر 822620
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از پاکستان وارد ایران شده است.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    جناب آقای روح‌الله متفکرآزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این مورد به مردم ایران پاسخ و توضیح بدهد، تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از پاکستان وارد ایران شده است.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    ۱۲:۰۹۱۸ دی ۱۴۰۲/ انتقام سخت از این جنایتکاران تروریست های داعش، آمریکا و اسرائیل بگیرید
  • اعتراض IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    بنده از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    طالبان حمله کرد کاری نکردید ، تروریست ها پاسگاه راسک زدن کاری نکردید اسرایل تمام فرمانده ها داره میکشه کاری نکردید الانم برای کرمان کاری نمیکنید ؟؟؟؟؟؟.