یکی از وزیران کابینه رژیم اسرائیل گفت که برای عدم تکرار حملاتی مانند هفتم اکتبر، باید در نوار غزه شهرک صهیونیست نشین ایجاد شود.

بزالل اسموتریچ وزیر اسرائیلی

به گزارش همشهری آنلاین بتزلال اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم اسرائیل که یکی از وزیران افراطی و به شدت ضد فلسطینی است، پرده از نیات این رژیم برای غزه برداشت و صراحتا از اشغال سرزمینی در غزه و ایجاد شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه خبر داد.

اسموتریچ گفت: ما نیاز به این داریم که شهرک یهودی در غزه بسازیم. اگر این کار را انجام ندهیم، بعد از ۱۰ سال دیگر، با هفتم اکتبر جدیدی از خواب بیدار خواهیم شد.

اشاره این وزیر صهیونیست به شنبه هفتم ماه اکتبر (۱۵ مهر) است که طی آن، مقاومت فلسطین در غزه طی عملیات طوفان الاقصی حمله گسترده‌ای به اراضی اشغالی ۱۹۴۸ انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت و شماری را به هلاکت رساند و این روز به شنبه سیاه برای صهیونیست‌ها تبدیل شد.

این اظهارات اسموتریچ در حالی صورت می‌گیرد که رژیم اسرائیل طی هفته‌های اخیر با افزایش واکنش‌های منفی به نیت این رژیم در دوران پساجنگ غزه، مجبور شد، از هرگونه تلاش برای بازگرداندن غزه به دوران قبل از سال ۲۰۰۵ که در آن موقع، صهیونیستها در شهرک‌های اشغالی ساکن بودند، عقب نشینی کند.

کد خبر 822576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 2
    علی الحساب که باید شهرکهای اطراف غزه هم جمع شوند حالا شما میخواهی داخل غزه شهرک بسازی مگه میتونی اونجا شهرک بسازی؟ مگه اصلا صهیونیستها می روند جرات میکنن بروند داخل غزه زندگی کنند؟ مگه شما می تونی زنده ماندن انها را در اونجا تضمین کنی؟ الان تیپ زبده نظامی گولانی و تیپ چتربازان نخبه اسرائیل با سلاح و آموزش های پیشرفته هم نتوانستند بیش از چند هفته دوام بیاورند و از غزه فرار کردند حالا هی شما بگو اونجا ویلا اکازیون می سازم ما هم باور کردیم :)
  • US ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 4
    این نجاست ها فقط باید توی سرشون بمب اتم بیوفته این حیوانات عادت کردن از راه دزدی و جنایت سرزمین ملتها را غصب کنند لعنت به خاندان کثیف صهیونیست
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    6 3
    اینم نتیجه حمله سران حماس...
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 2
    به چهره وزیر دارایی رژیم اسرائیل خوب نگاه کنید هنوز ترس عملیات طوفان الاقصی کاملا در چهره ترسیده اش پیداست خیلی بهش توجه نکنید بیچاره هنوز تو شوک 7 اکتبر مونده باید یه بار ریست بشه از نو بیاد بالا ....