رییس زندان مراغه گفت: یکی از دانش‌آموزان این شهرستان هدیه تولدش را به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه کرمان،  برای آزادی ۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد هزینه کرد.

مراغه

به گزارش همشهری آنلاین «علی جعفری» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این دانش‌آموز کلاس دوم که «نورسان محسنی» نام دارد، پس از حضور در زندان مراغه همراه با پدرش، قلک خودش را شکست و با اهدای ۱۵ میلیون تومان، زمینه آزادی ۲ زندانی را فراهم کرد.

وی با قدردانی از این اقدام خداپسندانه دختر دانش‌آموز و همچنین تجلیل از پدر و مادرش، بیان کرد: مشارکت خیران شهرستان در زمینه آزادی زندانیان و نیز ایجاد اشتغال برای آنان و خانواده‌هایشان در سال جاری کم‌نظیر بوده است.

وی از روحیه خیرخواهی مردم مراغه تشکر کرد و افزود: از ابتدای سال جاری نزدیک به ۱۵۰ زندانی با مساعدت خیران از زندان مراغه آزاد شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشته‌اند.

زندانیان شهرستان‌های مراغه، بناب، ملکان، عجب‌شیر و لیلان در ندامتگاه مراغه نگهداری می‌شوند و بر اساس آمار فروردین سال جاری، حدود ۷۰ زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در این ندامتگاه چشم به راه مساعدت خیران هستند تا بار دیگر به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

طی مهر سال جاری نیز ۳۱ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد، در پی بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و همچنین مشارکت مالی یک خانواده خیر از زندان مراغه آزاد شده بودند.

کد خبر 822412

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha