زارع پور گفت:درحال حاضر در بیش از ۲۰۰ شهر تجهییز به فیبر نوری درحال انجام است و پیشرفت کار نیز در سایت اعلام شده قابل مشاهده است.

وزیر ارتباطات

به گزارش همشهری آنلاین، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی همشهری درباره نقش آفرینی وزارت ارتباطات در انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موضوع احراز هویت به شکل بر خط انجام می‌شود. بنابراین وزارت ارتباطات در این بحث با تمامی حوزه ها ارتباط پایدار خواهد داشت و در حال تلاش هستیم تا شعب رای گیری که در نقاطی مثل روستاها وجود دارد را رفع ایراد کنیم. وزارت ارتباطات نیز تلاش می‌کند تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ هزار خانوار را که عمدتا شعب رای گیری نیز در این نقاط وجود دارد را به سیستم احراز هویت متصل کنید. این نقاط را وزارت کشور به وزارت ارتباطات اعلام می‌کند و سپس برای تجهیز آن اقدام خواهد شد.

زارع پور در ادامه درباره تجهیز شهرهای کشور به فیبر نوری گفت: درحال حاضر در بیش از ۲۰۰ شهر تجهییز به فیبر نوری درحال انجام است و پیشرفت کار نیز در سایت اعلام شده قابل مشاهده است. بیش از ۵ میلیون و دویست هزار خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته اند و استان گلستان نیز اولین استانی بود که تمامی شهرهای آن تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفت و امید است تا آخر امسال هشت میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند.

کد خبر 822077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    امروز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    با سلام همکاران محترم مخابرات بازنشسته وکارمند در روزهای اداری میتوانید با شماره ۱۳۲ویا ۳۹۹۳۱ روابط عمومی مجلس شورای اسلامی همت کنیم و همگی تماس گرفته وعلت بی توجهی مسئولین مخابرات را نسبت به معوقات وخواروبار وسایر مطالبات عنوان نماییم.باتشکر
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    همه رسانه ها داخلی در این مدت 24 ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه کسی پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات، شبکه خبر وغیره خیانتکاران شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    سوال اینجاست نماینده مردم تهران در مجلس چطور یک روزه افزایش قیمت اینترنت درک می کند، می داند و می فهمد ولی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد و توجهی نکرده است و هنوز هم توجهی نمی کند چرا؟ و این در حالی است که در این مدت ۲۴ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های داخلی اعتراض کرده ایم. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    سوال اینجاست که نمایندگان مجلس در خانه ملت چرا در مورد افزایش قیمت برق، آب، گاز و غیره دخالت و مداخله و اعتراض نمی کنند ؟ ولی متأسفانه فقط در مورد افزایش قیمت اینترنت دخالت و مداخله و اعتراض می کنند چرا؟
  • اعتراض IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    سوال اینجاست که چرا دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال1400تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    امروز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان و آذر ماه خبری نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بازنشسته مخابرات منطقه تهران
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    دولت رئیسی کی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟ تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    با سلام مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را پرداخت میکند حالا که آذر ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان مخابرات نشده است ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است. سوال اینجاست که پس دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره کجا هستند.
  • اعتراض IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    گوشت ۳۰۰ درصد گرون شده/ امسال تورم در ایران همچنان بالای ۵۵ درصد است سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است چرا؟
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت قدرت و توانایی دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم را ندارند بهتر است برای همیشه بروند …