نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم متعهد به ایجاد یک تغییر اساسی در مرز خود با لبنان است که ساکنان شمال را قادر می‌سازد به خانه‌های خود بازگردند.

خشم شدید اسرای اسرائیلی از نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون جزئیات توضیح داد که نتانیاهو با «آموس هوکشتاین»، مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در دفترش در تل‌آویو دیدار کرد.

در این دیدار نتانیاهو به هوکشتاین گفت که رژیم صهیونیستی متعهد به ایجاد یک تغییر اساسی در مرز خود با لبنان است که ساکنان شمال را قادر می‌سازد به خانه‌های خود بازگردند و لذت ببرند و احساس امنیت کنند.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تا زمانی که به این هدف دست پیدا نکند، چه از طریق راه‌های دیپلماتیک که «ترجیح» این رژیم است و چه از راه‌های دیگر، متوقف نخواهد شد.

به نقل از روسیا الیوم، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به نماینده آمریکا تهدید کرد: «اسرائیل پس از حمله ۷ اکتبر مصمم‌تر، جسورتر و منسجم‌تر از هر زمان دیگری شده است. همسایگان ما که هنوز این را درک نکرده‌اند، بعداً در جنوب، در شمال و در هر عرصه دیگری آن را به خوبی درک خواهند کرد.»

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت، رژیم صهیونیستی راه دیپلماتیک را برای آرام کردن تنش‌ها در مرز با لبنان ترجیح می‌دهد. راه‌حل مسالمت‌آمیز این مشکل دائما در حال تضعیف است.

روز پنجشنبه حزب‌الله لبنان اعلام کرد، مواضع رژیم صهیونیستی و تجمعات نظامیان را در مرزهای جنوب هدف قرار داد و اهداف مورد نظر به طور مستقیم هدف قرار گرفته شده‌اند.

کد خبر 821829
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    5 3
    نتانیاهو ... اضافی خورده .
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    نتان ی ی یابو غلط کرده کودک کش پست وکثیف
  • حسین IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    سلام سامانه های پدافندی مدرن وپیشرفته برسونین دست حزب الله تا تنها برگ برنده اسراییل که جنگندهاش هستن رو منهدم و نابود کنه
  • عریز۳۶۶ IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    صبرکن وببین