سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان حمله تروریستی کرمان را به محضر رهبر انقلاب، ملت ایران و خانواده شهدا تسلیت گفت و اعلام کرد: مقاومت اسلامی در مدت ۳ ماه بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده است و ۴۸ نقطه مرزی را چندین بار هدف حمله قرار داده است.

سيدحسن نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز به مناسبت هفتمین روز درگذشت حاج محمد یاغی ملقب به «ابوسلیم» معاون اجرایی حزب الله در حسینیه مقام «سیده خوله» (سلام الله علیها) در بعلبک برگزار می‌شود.

حمله تروریستی کرمان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز سخنانی امروز به ملت ایران و خانواده شهدای حمله تروریستی کرمان را تسلیت گفت و اعلام کرد، بار دیگر تاکید می‌کنیم که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت.

تسلیت شهادت «طالب السعیدی» از فرماندهان حشد الشعبی

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین در سخنان خود شهادت «طالب السعیدی» از فرماندهان حشد شعبی عراق را که در حملات مستقیم آمریکاییها به شهادت رسید به مردم عراق، گروهها و جناح‌های مختلف مقاومت در عراق، نیروهای الحشد الشعبی و جنبش نُجَباء تبریک و تسلیت گفت.

امام موسی صدر الهام بخش ابوسلیم بود

سید حسن نصرالله ادامه داد: شهید صدر الهام بخش نخست ابوسلیم بود و زمانی که به حوزه علمیه بعلبک رفت با مردمان منطقه بقاع ارتباط خوبی در سطح سازمانی و مردمی برقرار کرد.

وی افزود: ابوسلیم با سید عباس موسوی موسس حوزه بعلبک ارتباطات بسیار خوبی داشت و از همان روزها روابط من نیز با ابوسلیم شروع شد. این در حالی است که بسیاری از دوستان خود نظیر شیخ حسن اللغیث را از دست دادیم.

ابوسلیم در مبارزه با تکفیری‌ها نقش موثری داشت

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود تاکید کرد پس از سال ۱۹۸۲، حاج ابوسلیم به عنوان فردی، مجاهد و رزمنده مقاومت،به مانند بسیاری دیگر از افراد بدون توجه به مناصب و موقعیت های خود به حزب الله پیوست.

به گفته نصراالله، عشق او به امام خمینی و امام خامنه‌ای بی نظیر بود اما عشق اصلی او به امام زمان (عج) بود و زیباترین سخنانش به ایشان بود. این عشق و معرفت باعث ثبات شخصیت و پذیرش ماموریتها در سخت ترین شرایط شده بود.

دبیرکل حزب الله لبنان به نقش ابوسلیم در مبارزه با تکفیری ها اشاره کرد و افزود : ابوسلیم در مبارزه با تکفیری‌ها و بویژه در زمانهای فتنه نقش بسیار موثری ایفا می‌کرد.

طی سه ماه بیش از ۶۷۰ عملیات در شمال فلسطین اشغالی انجام دادیم

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات مقاومت لبنان علیه صهیونیست در جنوب لبنان اعلام کرد: از ۸ اکتبر تاکنون تا شعاع بیش از ۱۰۰ کیلومتری با دشمن صهیونیست در جنوب وارد جنگ شده ایم.

نصرالله افزود: مقاومت اسلامی در مدت ۳ ماه بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده است و ۴۸ نقطه مرزی را چندین بار هدف حمله قرار داده است . مقاومت اسلامی همچنین ۴۹۴ حمله انجام داده است که در خلال آن ۵۰ نقطه مرزی بیش از یک بار هدف قرار گرفتند.

تجهیزات فنی و مخابراتی رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان را منهدم کردیم

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود تصریح کرد مقاومت اسلامی بسیاری از تجهیزات فنی و مخابراتی در مرزها هدف حمله قرار داده و آنها را به طور کامل منهدم کرده است.

فرار صهیونیست‌ها از ترس رویارویی با مقاومت

نصرالله تاکید کرد: نظامیان اسرائیلی از بیم پیشروی رزمندگان مقاومت از مراکز استقرار خود به سمت مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین گریختند.

رژیم صهیونیستی تلفات و خسارات خود در جنگ را سانسور می‌کند

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر انهدام تعداد زیادی خودرو های نظامی و تانکها در طول مرز خاطر نشان کرد: این عملیات برای دشمن بسیار «طاقت فرسا» بوده است ، دشمنی که بر خسارات سنگین خود سرپوش می‌گذارد. دشمن نه به تعداد کشته‌ها و نه به تعداد زخمی‌های خود رسما اعتراف نمی‌کند و سیاست سرپوش گذاشتن و سانسور بخشی از سیاست‌های این رژیم است.

مهاجرت معکوس هزینه زیادی برای صهیونیستها در پی داشته است

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد آنچه در جبهه شمالی اتفاق می‌افتد، تحقیر واقعی ارتش دشمن صهیونیست است. این در حالی است که تنها در ۸ بیمارستان در شمال اسرائیل ، آمار مجروحان بیش از دو هزار نفر است.

نصرالله افزود: مقاومت اسلامی ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین را با وجود اینکه آنها اشغالگر هستند ، هدف قرار نداده است ضمن آنکه مهاجران اسرائیلی فشار سنگینی به دولت اشغالگر وارد کرده‌اند.

دبیر کل حزب الله افزود: ما از ابتدا گفته ایم که هدف جبهه مقاومت در جنوب فشار آوردن به دشمن صهیونیست برای توقف تجاوز به غزه و کاستن از باری بوده است که روی دوش مقاومت غزه قرار دارد.

کد خبر 821822
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 3
    حزب‌الله پیروز است. پاینده باشید
    • US ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      2 3
      حزب الله پیروزاست ؟یعنی،چه ؟
  • US ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    میخواهی انتقام بگیری یا نه ؟