اسرار ناپدید شدن مرد گنج یاب با اعترافات همسر ورزشکار وی به قتل هولناک، رازگشایی شد.

متهم زن

همشهری آنلاین - حوادث : اول دی ماه امسال ساق پای مردی که داخل گونی بود در حاشیه رودخانه فشم پیدا شد. تحقیقات نشان می داد که ساق پا متعلق به مردی حدودا ۴۰ تا ۴۵ ساله است که چند روزی از مرگش می گذرد. در حالیکه تحقیقات ادامه داشت روز بعد یک دست داخل گونی زیر درختی حوالی فشم کشف شد که به نظر می رسید پا و دست متعلق به یک نفر است.

ماموران در ادامه به بررسی پرونده افراد ناپدید شده پرداختند و موفق شدند وی را شناسایی کنند. مشخصات با مردی به نام کاظم مرد ۴۳ ساله مطابقت داشت؛ خانواده وی گزارش ناپدید شدن وی را در دی ماه به پلیس اعلام کرده بودند. کاظم مردی بود که با همسر و دو فرزندش زندگی می کرد. ماموران به سراغ همسر کاظم رفتند اما تناقض گویی می کرد و حرفهایش بوی جنایت هولناک می داد. وی در ابتدا مدعی شد شوهرش در بیمارستان بستری است اما بعد ادعا کرد که وی در زمینه خرید وفروش عتیقه دارد. این زن می گفت شوهرش برای حفاری و پیدا کردن زیر خاکی به شهرستان سفر کرده و موبایلش را هم با خودش نبرده است.

رازگشایی

هرچند این زن ادعای تازه ای را مطرح کرد اما بازپرس پرونده به دلیل تناقض گویی و وجود اختلافاتی که میان این زوج وجود داشت دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد. زن ۳۸ ساله سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل هولناک شوهرش اعتراف کرد. وی گفت:من ۲۸ آذر ماه جان شوهرم را گرفتم. چون از مدت ها قبل با او اختلاف داشتم.

این زن ادامه داد: با اجبار خانواده ام پای سفره عقد با کاظم نشستم اما هیچ وقت علاقه ای به او نداشتم. او همیشه مرا کتک می زد و مرد بداخلاقی بود. همچنین مواد مخدر هم مصرف می کرد و حاضر به جدایی هم نبود. شب حادثه باردیگر با هم بحثمان شد و من چون از او کینه داشتم با بند مانتو، وی را خفه کردم. قتل را به تنهایی انجام دادم چون او معتاد بود و من ورزشکار. سالهاست که بدنسازی کار می کنم و هر هفته به صورت حرفه ای کوهنوردی. به همین دلیل زورم به او می رسید.

این زن گفت: آن شب تا صبح در اتاق کنار جسد شوهرم ماندم تا بچه هایم متوجه نشوند. روز بعد که آنها مدرسه بودند، جسد را مثله کرده و هر قسمت را داخل یک گونی قرار دادم. سپس سوار ماشینم شدم و رفتم به سمت فشم. گونی ها را بین راه انداختم و بعد تصمیم گرفتم داستان سرایی کنم تا خود را بیگناه نشان بدهم چون شوهرم هراز گاهی برای پیدا کردن گنج به شهرستان سفر می کرد اما در نهایت لو رفتم.

پس از اعترافات هولناک این زن، ماموران راهی محل رها کردن جسد شدند و یک گونی دیگر که بقایای جسد داخل آن بود، پیدا کردند.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا مشخص شود که آیا این زن همدستی دارد یا قتل را به تنهایی انجام داده است.

کد خبر 821788
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    7 3
    زن سر به زیری نبود این قاتل
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    3 2
    اگر همدست هم نداشته باشد، مشوق و محرک دارد.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    3 0
    من را توی یک قبر می گذارند و همسرم را در قبر دیگری و بعضی وقت ها و نباید شریک بگیریم. و مشرک بشویم
  • ستاره IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    بعد ازروش قتل خرمدین این نوع قتلها زیاد شد خدا بخیر کنه