داعش در حالی مسئولیت انفجارهای روز چهارشنبه در کرمان را برعهده گرفته که شواهد بسیاری درباره کمک‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به این گروه تروریستی و دیگر گروهک‌ها به شیوه‌های مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد.

اسرائیل - رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین، عصر چهارشنبه و در حالی که مردم ایران و حتی دیگر کشورها در حال برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش بودند، وقوع ۲ انفجار تروریستی و شهادت و مجروح‌شدن شماری از مردم در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، تبدیل به سر خط رسانه‌ها شد.

با توجه به شرایط منطقه و تلاش جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه جنگ و کشاندن پای ایران به درگیری‌ها پس از شکست‌های میدانی در غزه، این‌بار نیز تمام نگاه‌ها درباره این اقدام تروریستی به سمت تل‌آویو و موساد است.

بیانیه داعش و چند سوال مهم؛ حمله تروریستی کرمان واقعا کار داعش بود؟ | ۴نکته بی سابقه؛ از یک تاخیر ۳۰ساعته تا چهره محو عوامل ترور| نویسنده بیانیه کیست؟

صهیونیست‌ها اما مانند همیشه نقش خود را در اقدامات تروریستی انکار می‌کنند و این‌بار نیز روزنامه آمریکایی «وال‌استریت‌ژورنال» نوشته تل‌آویو به متحدانش گفته نقشی در انفجارهای کرمان نداشته است.

با این‌حال، سابقه طولانی رژیم صهیونیستی در همکاری با گروه‌های تروریستی برای ناامن‌سازی ایران و همچنین کشورهای دیگر، با این ادعا همخوانی ندارد.

در اوج جنگ در سوریه در سال ۲۰۱۴ نشریه «فارن‌پالیسی» فاش کرد رژیم صهیونیستی به صورت مخفیانه با گروه‌های مسلح در جنوب سوریه ارتباط برقرار کرده و حتی مجروحان آن‌ها را در بیمارستان‌های خود درمان کرده است.

در سال ۲۰۱۹ هم «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تل‌آویو تروریست‌ها در سوریه را «برای دفاع از خود» مجهز به «تسلیحات سبک» کرده است.

رژیم صهیونیستی همچنین ده‌ها بار به مواضع ارتش سوریه که در حال مبارزه با تروریسم بوده‌اند حمله کرده که این اقدام نیز نوعی کمک به تروریست‌ها بوده است.

در ایران هم علاوه بر اقدامات تروریستی مانند ترور دانشمندان هسته‌ای، مقام‌های جمهوری اسلامی ایران بارها با ارائه اسنادی از روابط نزدیک گروهک‌های تروریستی با رژیم صهیونیستی سخن گفته‌اند و نقش تل‌آویو و موساد در اقدامات تروریستی در ایران کاملا آشکار است.

آمریکا اما که مدعی مبارزه با داعش است، زمانی که این گروه تروریستی مشغول تاخت‌وتاز در عراق و سوریه بود و مناطقی را در این ۲ کشور اشغال می‌کرد، تنها نظاره‌گر ماجرا بود اما پس از برگشتن ورق به سمت نیروهای مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی، به یک‌باره مدعی مبارزه با داعش و تشکیل «ائتلاف بین‌المللی» برای خشکاندن ریشه تروریسم شد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نیز که در انتخابات سال ۲۰۱۶ با «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت رقابت می‌کرد، بارها او و «باراک اوباما» رئیس‌جمهور وقت آمریکا را به نقش‌داشتن در ایجاد داعش متهم می‌کرد.

ترامپ در آگوست ۲۰۱۶ و در جمع هوادارانش در فلوریدا گفت: «داعش از رئیس‌جمهور اوباما تمجید می‌کند. او موسس داعش است. می‌خواهم بگویم که هیلاری شیاد هم دستیار او بوده است».

در زمان مبارزه نیروهای مقاومت با داعش، بارها خبرهایی مبنی بر ارسال کمک‌های آمریکا به تروریست‌ها از طریق هواپیماهای باری و همچنین هدف قرار دادن مواضع نیروهای مقاومت منتشر شد.

آمریکایی‌ها هم‌اکنون نیز به بهانه مبارزه با داعش، بخش‌هایی از سوریه و میادین نفتی و گازی این کشور را اشغال کرده‌اند.

کینه و عصبانیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از سردار سلیمانی که فرماندهی شکست طرح‌های آن‌ها برای نابودی کشورهای منطقه از طریق تروریست‌ها را برعهده داشت، بر کسی پوشیده نیست و حتی بعد از ترور این «احیاگر مقاومت در منطقه» در حال انتقام‌گرفتن از او و دوستداران بی‌شمارش هستند.

رژیم صهیونیستی که به‌دلیل شکست در غزه و همچنین فشار افکار عمومی در جهان برای پایان‌دادن به جنگ تحت فشار قرار گرفته است، به هر دری می‌زند تا اذهان را از جنایات جنگی خود منحرف کند و یا درگیری‌ها را به‌جای دیگری بکشاند.

ایران اما تاکنون در زمین صهیونیست‌ها بازی نکرده، اسیر نقشه‌های آن‌ها نشده و ۲ مولفه «زمان» و «نوع» پاسخ را برای خود محفوظ نگاه داشته است.

با وجود اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اما مقاومت دست برتر را در منطقه دارد؛ رزمندگان فلسطینی پس از سه ماه جنگ به مقابله با صهیونیست‌ها در غزه ادامه می‌دهند و هنوز هم موشک به سمت تل‌آویو و دیگر شهرهای اشغالی شلیک می‌کنند.

پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات حزب‌الله است، یمن به هدف قرار دادن منابع اقتصادی این رژیم ادامه می‌دهد تا جایی‌که بندر ایلات خالی از کشتی شده و مقاومت عراق هم به حملات روزانه و پی‌درپی علیه پایگاه‌های آمریکایی ادامه می‌دهد.

کد خبر 821714
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    82 24
    منم موافقم صدرصد کار اسراییله
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      34 5
      افغان داعشی مهره دشمن تو خاک ایرانه که پیاده سازی شده و یارگیری دار ه میکنه.
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      17 10
      میتونه کار شبکه های فارسی زبان انتر نشتال هم باشه یه بار مردم را به بی حجابی یه بار برهم زدن مراسم عاشورا یه بار ....مرگ بر خاعن وطن فروشی که کشور نه بلکه خودش رو زیر سلطه ی غربی ها وتن فروشی میکنن مرگ تان باد
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      21 6
      قبل از هرچیز سفارت انگل ستان به عنوان چشم آمریکا در ایران باید تعطیل شود
  • سلمان فراهانی راد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    8 28
    کاملا مشخصه. کار کجاست. هدف کشاندن جمهوری اسلامی ایران به داخل جنگ در لسراییل هست حتما مسئولان رده بالا نظام هوشمندانه به این حملات تروریستی می اندیشندو قطعا با صبوری و تامل وتحمل بالا تصمیم درستی خواهند گرفت باذن الله لعنت به منافقین لعنت به مفسدمغزها لعنت به مخالفین جمهوری اسلامی وخائنین به ملت و وطن
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      26 8
      شعاری حرف میزنی !!!!!!! باذن الله که گفتی درسته بله باذن الله داعش رو از ایران بندازین بیرون. داعش در ایران کیه؟؟؟؟ افاغنه!!! خب پس شروع کنید اینها رو شناسایی و اجازه بازی در خاک ایران رو فراهم نکنید.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      11 11
      ۱۲ نفر از شهدا افغانستانی بودند، در بین افغان ها هم هستند مدافعان حرم و آنهایی که سرشان به تن‌شان می ارزد، سربازان و عاشقان حاج قاسم همه جا هستند، تروریست و مزدور امریکا در همه کشورها هست
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      14 2
      ۱۵:۳۲ - وقتی میگیم اتباع باید متوجه میشدی اتباع داعشی هم امدن. وقتی رهگیری و پایش بشن اگه تحرکات و تجمعاتی داشته باشن در نطفه فتنه خفه خواهد شد. طرف میره امریکا اول پرچمش رو میبوسه بعد تا چند سال پایش میشه که به پرچم و تعهداتش پایبنده و با نه. ما چرا اجازه بدیم اینها خودشونو قاطی شیعیان افغان بندازن. جان اونها هم در شهرها در خطره! اکثر وهابیها داعشی مسلک جاسوسن. بازیچه ان. مزدورن. کینه ای ان.
  • نژاد اریایی RO ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    8 4
    چون مرغ یک پا دارد،همین است وبس،چرا نداره
  • سعید IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    14 6
    جالب‌تر اینجاست که خود شماها هم گاهی نقش اسراییل را کتمان می کنید می گویید پیک‌نیک نگهبان منفجر شده
  • ایرانیان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    18 8
    وقتی داعش گفته کار اونه چرا شما ...
  • US ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    32 10
    کار هرکی باشه از شما کاری بر نمیاد
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      25 6
      چرا کسی به حرف ما گوش نمیده . بابا بعد از شاهچراغ باید افغان ها رو فوج فوج اخراج می کردن.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      7 11
      یکلام از مادر عروس اونم از آمریکا با پرچم آمریکا نظر میدی باید هم برای اربابت پارو بزنی مزدور رسانه ای
    • GB ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      4 2
      شما برای کی پارومیزنی؟
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 0
      حرف را که بندازی زمین صاحبش بر میداره اسم آمریکا اومد شریک روباه صفتش هم پیدا شد یکی با پرچم آمریکا یکی هم با پرچم انگل ستان پارو زنان استعمار
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    12 21
    سپاہ اسرایل راشکست میدھداین وعدہ امام خمینی رحمت اللہ علیہ است وتخلف ناپذیراست اسرایل خوراک سپاہ است
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    25 14
    تا پارسال میکفتید کار عربستان
  • فیروزرجایی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    28 9
    سوال اساسی این هست که وقتی داعش مسئولیت این عمل رو به عهده گرفته چه اصراری است به تهمت به آمریکا و اسرائیل؟
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      9 17
      بیا پایین میفتی اوخ میشی امریکایی ها خودشون گفتن داعش را بوجود آوردند نشنیدی مجروحان داعش را هم اسرائیلی ها درمان می‌کردند ندیدی کجا بودی تا حالا تو غار داعش و آمریکا و اسرائیل سه ضلع مثلث تروریستی در جهان هستند
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      6 2
      ۱۴:۴۵ ادم های ساده اندیشی مثل تو هم دوست انقلاب نیستن. بدون اینو که هسته های داعش ، القاعده و افراطیگری سلفی از تو عربستان سعودی شروع شد و کاملا وجود داست و حتی دهه شصت سخنرانی میکردن علیه ایران و به صدام کمک میکردن. به قدری اینها تند بودن که از اول تمام فکر و ذکرشون نابود شیعیان ایران بود . اینکه تشکل داشتن یا نه بله داشتن و در عربستان بیشتر و دارای اسلحه شدن با کمک امریکا بعد از سرنگونی صدام. که بعد خود امریکا هم اینها رو تار و مار کرد. فراموش نکن که فکر مخرب داعشی تو بین نیروهای طالبان فراوونه بعدشم تو میتونی با امریکا مستقیم بجنگی وقتی میگه ما نبودیم؟؟؟ خب نه. امریکا به کشوری که امنیت و یکپارچگی داره اصلا نمی تونه دستیازی کنه. باید بازوهای نفوذ رو قطع کرد. باید راه نفوذ رو بست. نباید یکپارچگی ایران با ورود اتباع به خطر بیفته
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      3 12
      ۱۵:۰۴ ساده اندیش امثال شما هستند که فکر می‌کنند آمریکا با داعش جنگیده خدا بیامرز هر جا فرماندهان داعش در محاصره نیروهای حاج قاسم گیر می افتادند این آمریکایی ها بودند که با هلکوپترهاشون سر می‌رسیدند و سر بزنگاه داعشی ها را نجات میدادند یا نیروهای مقاومت را بمباران هوایی می‌کردند و به دروغ میگفتن اشتباه زدیم کی بیدار میشوید خدا عالمه
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      6 1
      ۱۶:۰۲ - عزیز خب نمیخونی . همش احساسی بحث الکی راه میندازی. همه متحدیم. اندیشه و تجاربمون فرق داره. مشرق نیوز که رسما گزارش حمله امریکا به مواضع داعش رو میداد. یه نمونه کدخبر : حمله آمریکا به مواضع داعش در کرکوک مهر 1393
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      2 3
      اخبار مشرق نیوز به درد خودش میخوره ترجمه از رو دست آمریکایی هاست شما هم نخون
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      3 6
      خخخخ مشرق نیوز کیه یه بار هم به سوریه و عراق نرفته اخبار معتبر یعنی راویان جنگ با مزدوران داعش یعنی شهیدان زنده یاران غیور حاج قاسم فهمیدیم از کجا خبر میگری ولمون کن عمو دلت خوشه آمریکا به داعش حمله کرده بود الان لکه ننگی به بزرگی داعش دامنگیرش نبود اینم امثال شما نمی بینید
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      5 1
      ۱۶:۳۸ جناب مارکوپلو که به همه اقصا نقاط جهان سفر کردی مشرق نیوز مجوز داره. خب این چی . لطفا منور بفرما فارس نیوز: 1393 حمله دیرهنگام جنگنده‌های آمریکایی به مواضع داعش در عراق!یا حمله هوایی ارتش آمریکا علیه داعش در شرق افغانستان "فارس نیوز. امریکا هم تو ایجاد فتنه خود ساخته خودش مونده
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      3 5
      چقدر ساده تشریف دارید داعش خودش نیروی اسراییل حرومزاده است
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    12 1
    باید آینده رو درست کنیم و این زندگی سخت و بد رو
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    12 6
    داعش نیروی نیابتی آمریکاهستش
  • شریف IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    6 12
    بالا برن پایین بیان داعش حرمزاده محصول آمریکا واسرائیله،یه باربرای همیشه بساط داعش وتکفیری هارادرمنطقه جمع کنید،لانه های فسادوجنایت تروریستها راباموشک نابودوتارومارکنید،مردم دیگه طاقت ندارن
  • نیلوفر IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    7 11
    خدا لعنت کنه این رژیم صهیونیستی مکار و حیله گر را ولی اگر پاسخ قاطع ندهیم پا را فراتر گذاشته و ابعاد و سطح و اندازه اقدامات تروریستی خود را بیشتر میکند
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    14 9
    این کاراسراییل و امریکاه نیست
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      5 8
      اگر کار اونا نیست پس لابد کار خودته
  • US ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    12 5
    الان این شواهدی که میگین کجاست؟! داعشی‌ها با مقبره درست کردن مشکل دارن و خرابش میکنن...وهابیون قبرستان بقیع که قبر امامان بود رو خراب کردن و مسلمانان هیچ کاری نکردن! حاج قاسم دیگه جای خود داره
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      4 0
      دنبال کدام شواهد میگردی اینکه مستقیم کار اسرائیل بوده یا اینکه اسرائیل نقشه کشیده و با چراغ سبز آمریکا و با استفاده از مزدوران تعلیم دیده خودشان داعشی ها این جنایت را رقم زده اند آنچه تاکنون ثابت شده این است که داعش اراده ای از خود ندارد
  • وطن پرست IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 1
    بخاطره اینکه انقد تابلویه احتیاج نیست فکر کنی
  • ناصر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    12 3
    اگر قبول کنید که ضعف اطلاعاتی و پیشگیری های امنیتی موجب این فاجعه شد شاید راه را برای رفع نواقص و کاستی ها باز کند خود داعش پذیرفته و اعلامیه داده ، این آقایون قبول ندارن ! یکی نیست بگه اگه کار داعش نبود و اعلامیه جعلی باشه ، خب داعش نمیتونه اعلام برائت کنه ؟!
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 5
      چقدر ساده تشریف دارید داعش خودش نیروی اسراییل حرومزاده است
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    8 3
    ما کلا فکر دیگه ای میکنیم
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      4 3
      مهم نیست آزادی، حقیقت روشنه داعش هم بر عهده گرفته
  • مهدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    13 1
    آسمون به ریسمون بافتن
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    17 5
    خبرنگار و مقاله نویس عزیز ولی باید به این نکته اشاره میکردی که افغان ها باید اخراج بشن. اینها هر جا برن مصیبت به بار میارن. ده دوازده میلیون افغان باعث الودگی هوا شدن. ...اخه چرا اینو بصورت به متن درخواست و پیشنهاد نمی نویسید و از مسئولان مطالبه نمی کنید ؟ در مورد الودگی هوا و تورم هم حضور ده میلیون افغان تورم رو به شدت برده بالا. اینها جمعیت بالغند و در سطح شهر جابجایی دارن. باید جمعیت اففان به نصف تقلیل پیدا کنه. ما چرا مثل پاکستان مصلح خودمونو در نظر نگیریم؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    21 2
    اخراج اتباع = ارامش و مصونیت داخلی بیشتر !
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    24 1
    جفا به انقلابه هرکی به مسئله حضور اتباع داعشی (افغان) در ایران اشاره نکنه
  • مرغ حق US ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    20 2
    قطعا کار افغانهای داعشیه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    17 1
    داعش ایران افغان ها هستن
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    16 2
    داعشی ها یا افغانن یا پاکستانی یا تاجیکستانی که میان ایران. عربستان نیرو نمیفرسته. از طریف افغان ها کار میکنه. به والله خیانته. خیانته افغان ها در ایران ازاد باشن
  • رضازاده IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    4 1
    راحت میتونن بندازن گردن داعش . میتوان این حدس را زد که کار داعش نبوده . چون چند باری چوب جنایتهاشون رو از ایران خوردن . اگر با دسیسه اسرائیل بود به نفع اینهاست که دوباره بگویند ما وجود داریم! و دیگر اینکه اسم دو نفر نامعلوم را هم میبرند که کسی به دنبال جنایتکاران دیگر نباشند !
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    21 2
    اگرکاراسراییل باشد واقعا وزیر کشور بخاطر کوتاهی در ایجاد امنیت مراسم رسمی برکنارشود واگر داعش باشد بازهم وزیرکشور دروظیفه اصلیش ایجاد امنیت مراسم رسمی کوتاهی کرده وباید برکنارشود
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      21 2
      قطعا مسئول هست ایشان. چرا راه های نفوذ که همانا اتباعن پایش نمیشن؟ پایش حجاب در اولویته یا پایش اشرار داعشی؟
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      7 0
      هر دو داعشی قبل از رسیدن به گیت ورودی به فاصله یک و نیم و دو کیلومتری از محل مراسم خودشان را منفجر کرده اند سه افسر نیروی انتظامی هم شهید شده اند بخاطر آنکه به یکی از تروریست ها شک کرده بودند و می‌خواستند کوله پشتیش را بگردند که خودش را منفجر کرده
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 10
      پایش کشف حجاب و مروج بی بند و باری در اولویته سوختی خوبت شد حالا برو مثل بقیه جنایات داعش را محکوم کن دنبال ماهی گیری از آب گل آلود هم نباش
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      10 0
      ۱۵:۰۳ تو لازم نیست کاسه داغ تر از اش باشی ! حالا یه جوجه داره به کهنه انقلابی راهکار میده. امان از خاله خرسه هایی مثل تو.
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      13 0
      ۱۴:۵۵ - برای همین اتباع باید کد رهگیری داشته باشن. اینها بمب متحرکن دیدید که وبالمون شدن.
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      0 14
      خاله خرسه تویی که فرامین مجریان معلوم الحال شبکه های معاند مثل اینترنشنال و منوتو را اجرا میکنی کشف حجاب هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی شیر فهم شدی مغز جوجه ای
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      5 4
      ۱۶:۰۹ -جانم فدای رهبرم و انقلابم. ! جهل تو اندازه نداره گویا. حضرت اقا شما سبک نگران رو همیشه تو سخنرانیهاشون دعوت به ارامش و پرهیز از بد اخلاقی کرده که نمی فهمی. همش دنبال عیب جویی بیهوده هستید . اهم و مهم مسئله رو نمی فهمید. آقا در سخنرانی خود از رفتار شما پرهیز دادن. رهبر معظم انقلاب درباره نحوه برخورد با زنان بد حجاب می‌فرمایند: ما هم نقص داریم، او هم نقص دارد؛ با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهی از منکر هم می‌کند؛ نهی از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      5 0
      ۱۶:۰۹ اون شبکه های نفرت پراکن هم که گفتی بنده نگاه نمی کنم . تو قهرا نگاه میکنی که اینطور در کلام منعکس می کنی .
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      1 5
      ۱۶:۱۵ چرا شلوغش میکنی جاهل خودتی بحث سر این بود که تروریست و بی حجابی دو مسئله جدان ربطی هم به هم ندارند برخورد با یکی هم نافی دیگری نیست همه چیز به جای خود باید انتقام خون مردم و کودکان مظلوم از عاملین و آمرین ترور گرفته بشه امر به معروف و نهی از منکر با زبان خوش هم جای خودش
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    13 0
    از زمان مصیبت شاهچراغ تمام دوستداران انقلاب داد زدن آقا فکری کنین اتباع پایش بشن. اگه بخواین برنامه ریزی کنین راه حل های خوب برای پایش هم پیدا می شه. فقط همت میخواد. الانم همه میگن باید کلیه اتباع شناسایی و رهگیری بشن در هرجا که هستن. تمام دنیا همینه . ایران نوبره در اعتماد به اینها؟
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    18 2
    وزیرکشور که بجای وظیفه اصلیش ایجاد امنیت در مراسم رسمی بجای مجلس و دادگستری قانونگذاری میکند و کوچکترین دغدغه امنیتی ندارد باید پاسخگوباشد
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      1 7
      هم پاسخگو است هم در صحنه حضور دارد شما فکر خودت باش هم صدا با دشمنان نباشی
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    7 0
    یه مسئله که تن ادمو میلرزونه اینه که تروریستهای ملعون مواد منفجره رو اگه به فرض تو کوله پشتی و یا بصورت کمر بند همراه داشته، این مواد مونتاژشون باید در نزدیکی جغرافیایی انجام شده باشه . شما ترقه هم که بسازی اگه انبار کنی می ترکه. این طرف باید در داخل خاک ایران یا افغانستان یا سیستان و بلوچستان (که متاسفانه دارن یارگیری میکن اونجا) مونتاژ کرده. الا هوشیار باشید که چقدر باید به مرزها توجه بشه.
  • رقیه IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    5 11
    صددرصد کار اسراییل هست ازایادیش استفاده می کنه روزهای آخرش هست داره درباتلاق نابودی دست وپاو میزنه
  • حق IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    2 5
    خداوند به حق خون شهدای بیگناه و شهدای کربلا این جرثومه فساد را برای همیشه از روی محو کند اگر این سگ های هار داعشی زنده بمانند باید هر ساله منتظر ریختن خون عزیزانمون باشیم داعش یک تفکر و یک عنوان ست که امروزه دشمنان ازش استفاده میکنند وضد شیعه است ورواج یافته ودستگاههای اطلاعاتی تا ریشه آن را نخشکانند از بین نخواهد رفت باید این شغال‌ها را آورد تا ملت ببینند از کی چطور دستور گرفتن منابع داخل وهمکارانی حتما در ایران داشتن را نشان عموم قرار بدهید تا درس عبرتی برای یاوه گویان باشدة دستمریزاد خدا قوت که جواب دشمنان رو خیلی زود دادید تسلیت ایران عزیزم
  • US ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 3
    درشب حادثه تروریستی کرمان من بعنوان یک کهنه بسیجی انتظار داشتم خبر انتقام شهدای مظلوم کرمان راازرسانه ها بشنوم ولی نشنیدم،تازمانی که تنورداغ است باید خمیر راچسباند،تازمانی که دشمن سرمست ازجنایت است باید انتقام گرفت وگرنه دشمن کیف خودراکرد وآرام شد آرایش جنگی میگیرد وآماده دفاع از بازخورد جنایت بر میآید.انوقت اگر شما جرات انتقام هم داشته باشی از لحاظ جهانی، مظلوم نمایی میکند وشما رامقصر جلوه میدهد ومحکومتان میکند.پس تادشمن فرصت دفاع پیدا نکرد باید سیلی محکم رازد.
  • پیشنهاد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    2 3
    وقتی ته مانده های داعش با هواپیما و بالگردهای آمریکایی جابجا شدند و از عراق و سوریه به افغانستان آوردند، پس فرمانده ارشدشان دولت آمریکا است. وقتی مجروحان داعش در سوریه را برای مداوا به اسراییل میبردند، پس اسراییل حامی آنها است.
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      1 2
      احسنت حرف حساب 👍🏻
  • JP ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 11
    اکیو جان انوقت نگفتی لشگر فاطمیون که با تقدیم چند صد شهید با داعش تحت فرماندهی سپاه قدس با داعش جنگیدند کجایی بودند و هستند؟؟عرض به خدمت شما که افغانستانی ها به غیر از قوم و نژاد پشتون ایرانی تبار و اصالتن ایرانی و تا اواخر سلسله صفویه شهروند استانی از ایران بزر۔گ بودند که با دسیسه روباه پیر از خاک ایران تجزیه شدند و فهم این قضیه با توجه به گویش فارسی اصیل انها کار چندان سختی نیست ،مخلص همه هموطنان فهیم ایران،اینجانب اصالتا زاده پدری متولد و همسایه جهان پهلوان تختی در خانی اباد تهران۔مبادا ما ایرانیان هرات و بلخ و بخارا و بحرین و تیسفون و اران و بادگوبه را بیگانه پنداریم ۔
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      7 3
      همین فاطمیون رو هم ما متحد کردیم. الکی رگ گردنتو باد نکن.
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      6 1
      انقدر منت نگذار. خب برگرد کشورت رو از لوث وجود اندیشه های التقاطی تکفیری پاک کن. ایرانیها غیور هستن. راستی اگه دلت با ماست وقتی میگیم اتباع داعشی چرا بهت برمیخوره؟؟؟؟ مگه تو داعشی هستی که گُر میگیری و داغ می کنی ؟ یا فک وفامیلت داعشی هستن یا دو جانبه عمل می کنی؟؟؟؟
  • CH ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    7 0
    اصلا فقط شما درست میگوئید کار امریکا واسرائیل است دیگران هم همه اشتباه می‌کنند یکبار بدون اینکه در بیلبردهای بزرگ تبلیغ کنید پاسخ سخت میدهید عمل کنید !!!!!! مردم از وزیر کشور وسازمانهای اطلاعاتی سوال می‌کنند شما خصمانه جواب میدید مگر مال این مملکت نیستید چه کسی باید امنیت مردم را در کرمان تأمین می‌کرد ؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 3
    داعش ساخته امریکاست و در خدمت مناغع آمریکا
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      8 0
      درست. افغان های داعشی هم مزدوران اجیر شده امریکان. الان باید بیرون برن از ایران. این کار هم از مهم ترین اولویت های سپاه باید باشه.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    این انفجارها چرا حالا ودر این برهه زمان رخ داد باید به تمام این موارد شک کرد
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    حالا شما اول از داعش انتقام سخت بگیر بعد برو سراغ اونا
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    زمانی که سوریه یا عراق تروریست تگبیری داعشی انسانهای بی گناه را می گشتند اسرائیل خود را برای خیانت به گشور های اسلامی آماده می کرد حتا گروه شام از طرف ترکیه به وسیله وبا پول موساد باید باشه رفت آمد های مشکوک آن زمان را من یادم هست یا مثله قر باغ همه اینها مثله بزرگی بود که الان اطراف ما هست
  • دیوا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    عنوان جالبی نوشتید سوالی در ذهنم ایجاد کرد چرا ما در زمین صیهونیست ها بازی نکنیم که هر روز یه جای کشور منفجر نشه؟! بهتر نیست توی زمین صهیونیست ها بازی کنیم که هر روز کشور منفجر نشه؟!