بازیکنان خوب زیادی با تخفیف صددرصدی در بازار نقل و انتقالات زمستانی موجود هستند.

نقل و انتقالات زمستانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنانی در دسترس هستند که حداقل نیم‌فصل بیرون مانده‌اند و خرید آنها برای باشگاه‌ها هزینه‌ای در بر ندارد. به‌تازگی هوگو لوریس با لس‌آنجلس اف‌سی و لوئیس سوارس با اینترمایامی قرارداد بسته‌اند. داوید دخه‌آ هنوز نتوانسته تیمی برای خودش دست‌وپا کند، دروازه‌بان اسپانیایی که دستکش طلایی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر را برد، در ۳۳سالگی ۸میلیون یورو در بازار قیمت دارد اما خرید او رایگان است. بازیکنان دیگری نیز در بازار موجود هستند، بعضا با قیمت‌های گزاف اما چون قراردادی ندارند، می‌توانند رایگان به هر تیمی که آنها را خواست، بروند.

جسی لینگارد ۳۱ساله (با ارزش ۶میلیون یورو)، داگلاس کاستا ۳۳ساله (۱.۵میلیون یورو)، فیل جونز ۳۱ساله (یک‌میلیون یورو)، شوکودران موستافی ۳۱ساله(۸۰۰‌هزار یورو)، آرتورو ویدال ۳۶ساله، بواتنگ، پاستوره و... هنوز به‌طور رسمی خداحافظی نکرده‌اند اما اگر در این پنجره هم تیمی پیدا نکنند، مجبورند پایان فوتبال خود را اعلام کنند.

بازیکنان بزرگی هم هستند که تابستان قراردادشان به پایان می‌رسد. آنها می‌توانند از همین حالا باشگاه بعدی خود را انتخاب کنند و به‌طور رایگان برای فصل آینده قرارداد ببندند. کیلین امباپه درشت‌ترین کالای این بازار است. رئال‌مادرید هنوز امباپه را می‌خواهد و لیورپول هم به جمع مشتریانش اضافه شده تا اگر صلاح به عربستان رفت، او را جایگزین کند، البته ممکن است این بازیکن باز هم با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند و بماند. از دیگر ستارگان در دسترس که فقط ۶ماه دیگر قرارداد دارند، می‌توان به آدرین ربیو اشاره کرد که منچستریونایتد همیشه او را می‌خواهد و احتمالا آخرین ماه‌های قراردادش را در یوونتوس سپری می‌کند. پیوتر ریلینسکی، هافبک لهستانی ناپولی، ماریو هرموسو(اتلتیکو)، آرون ون‌بیساکا و مارسیال(منچستریونایتد)، وینفرد اندیدی(هافبک لستر که بارسلونا او را می‌خواهد)، ایهیناچو و الکس مرت(ناپولی)، جورجینیو(آرسنال)، گالاتاسرای مشتری این بازیکن است و شاید در همین ژانویه او را بخرد)، کوکه (کاپیتان اتلتیکو) و... دیگر بازیکنان از این دست هستند؛ یا قرارداد آنها باید تمدید شود یا در تابستان آزاد می‌شوند.

کد خبر 821602
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha