هرچند اختلافات بین کادر فنی و مدیریت باشگاه با پا در میانی برخی اهالی ورزش به پایان رسید اما گویا فروکش کردن اختلافات تنها برای مدیریت فضای باشگاه و هواداران برای ادامه راه بود.

نکونام و خطیر

تیم فوتبال استقلال در ابتدای لیگ برتر با توجه به تغییر مدیریتی و قانون‌های وضع شده از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شرایط خوبی را نداشت، جذب نکردن بازیکنان جدید به دلیل رعایت سقف قراردادها توسط مدیران باشگاه موجب کدورت بین کادر فنی و مدیران این تیم شد. اختلافاتی که حاشیه‌های زیادی را برای آبی پوشان به همراه داشت.

هرچند اختلافات بین کادر فنی و مدیریت باشگاه با پا در میانی برخی اهالی ورزش به پایان رسید اما گویا فروکش کردن اختلافات تنها برای مدیریت فضای باشگاه و هواداران برای ادامه راه بود. اختلاف در استقلال بعد از مدیریت و کادر فنی به مدیران خود باشگاه رسید. جایی که علیرضا خانی عضو هیأت رئیسه باشگاه با علی خطیر در جلسه‌ای درگیری لفظی پیدا کردند تا اختلاف بین هیأت رئیسه به درگیری‌ها و مشکلات قبل اضافه شود. این اختلافات بی تأثیر نبود و ۱۷ مهر باشگاه استقلال اعلام کرد که علیرضا خانی از هیأت رئیسه این باشگاه کنار گذاشته شده است.

کنار گذاشتن خانی از هیأت مدیره استقلال

نکته قابل توجه این است که اضافه شدن و یا حذف اعضای هیأت مدیره با برگزاری مجمع انجام می‌شود، در واقعاً علیرضا خانی در حال حاضر عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال است اما در امور آبی‌ها هیچ دخالتی را ندارد. وضعیت مدیریتی استقلال باعث شد تا وزارت ورزش و جوانان اقدام به برگزاری مجمع این باشگاه در تاریخ ۳۰ مهرماه کند اما تنها ۲ روز مانده به مجمع انتخاباتی با تصمیم وزیر ورزش به این مجمع تنفس داده شد تا ۱۳ آبان برگزار شود.

همین موضوع تنور تغییر در هیأت مدیره آبی‌های پایتخت را داغ‌تر کرد اما با نزدیک شدن به روز برگزاری مجمع، مشخص شد مجمع استقلال برای بار دوم لغو شد. پس از اینکه دو بار مجمع لغو شد دیگر خبری از برگزاری آن به میان نیامد تا روند مدیریتی آبی‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد.

بحث و جدل بازیکنان با مدیرعامل استقلال

موضوعی که در این میان مورد توجه است اتمام نیم فصل اول بیست‌وسومین دوره لیگ برتر و آغاز نقل و انتقالات زمستانی باشگاه‌های کشور است. بازیکنان استقلال که در طول نیم فصل با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان و نتوانسته بودند مطالباتشان را از باشگاه دریافت کنند، در آخرین شام قبل از دیدار با پیکان فرصت را مغتنم شمردن و از علی خطیر خواستار پرداخت بخشی از مطالبات خود شدند.

خطیر که برای همراهی تیم به محل اردوی این تیم در هتل المپیک رفته بود، به هنگام صرف شام مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفت و برای دقایقی بحث و جدل بین آنها بالا گرفت و کار تا جایی پیش رفت که مدیرعامل باشگاه ترجیح داد میز شام را ترک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی نتوانست بازیکنان استقلال را متقاعد کند که به نظر می‌رسد هنوز با جواد نکونام هم هماهنگ نیست و اختلافاتی بین طرفین وجود دارد چرا که مدیرعامل باشگاه دادن لیست بازیکنان مدنظر نکونام برای نیم فصل را تکذیب کرد اما سرمربی استقلال در نشست خبری تاکید کرد که فهرست بازیکنان را به خطیر داده است.

احتمال تغییرات در استقلال

از سرگیری اختلافات بین کادر فنی و مدیریت می‌تواند استقلال را بار دیگر به شرایط ابتدای فصل بازگرداند. برای اینکه این اختلافات دیگر در نیم فصل دوم استقلالی‌ها را دچار مشکل نکند زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی مدیرعامل و تغییر چند اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده و به نظر می‌رسد این موضوع در دستور کار وزارت ورزش قرار خواهد گرفت تا تصمیم جدیدی اتخاذ شود.

کد خبر 821601
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • گودینی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    14 17
    همه شگردهای متقلبانه و حقه بازیهایی که بلد بودن افشاده و هیچ راهی بلد نیستند. فوتبالی هم هیچی نمیشن برای همین شلوغ بازی در میارن
    • شاهین IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      16 11
      بابا شما دیگه کی هستین؟ چقدر رو دارین خدایی!! تمام اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی و تغییرات فوتبالی داره در تیم لنگ اتفاق میفته و کانون و شیرازه این تیم داره از هم میپاشه؟ اما بازم با پرویی تمام ریختین رو استقلال کبیر!! نه برادران عزیز اون تیمی که مشکل داره استقلال نیست و تیم دیگریست اینا همه برا رد گم کردن و فرار رو به جلوست که کسی نه متوجه بشه و بفهمه که اوضاع و احوال تیم لنگ چقدر خرابست!! آره شما لنگیا راست میگین؟ شما بالا؟ شما ردیف!! حتما باید بهتون جام هم داد البته تو جام یه قل دو قل..
  • ابن رسول IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    24 14
    فقط میخوان برای استقلال حاشیه درست کنند
  • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    22 13
    با توجه به اختلافات و استعفای پرسپولیس و استعفایابتدایی مورالس، عده ای خوشحال می شوند تا این اختلافات را به استقلال نیز بکشانند ، مسئولان و دوست داران استقلال بزرگ بایدبه هوش باشند. اسرا ماسونی، مجیدی و ...بهترین مربیان استقلال را نه مسولان خودی بلکه طرفداران قرمز و تیم‌های مقابل برکنار کردند.
  • کیسه شش سوراخه IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    13 23
    اگر خشیر ببخشید خطیر از کیسه بره اسناد رو کی جعل می کنه؟
    • MM IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      15 5
      فعلا که همین آقای خطیر مدیریت محترم و عالی مقام و تیم بزرگ و اصیل و کبیر استقلال قهرمان سرور و سالار هرچی و هرچی لنگی شده در جهان بکوری تو لنگی 😅😅😅😅😅✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    20 14
    خیلی جالبه قشنگ برای استقلال حاشیه درست میکنید ولی این خبرا نیست خطیر باید بمونه
  • کیسه حمام IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    11 14
    دوتا جعل دیگه بکنه همه چیز درست میشه
    • لنگ حمام IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      15 2
      استقلال بزرگمنش سرور و سالار لنگپولیسه و اینو دیگه همه دنیا میدونن! عشق است استقلال همیشه قهرمان بکوری تمام لنگیان مخصوصا شما لنگی عزیز در جهان ✌✌✌💙💙💙💙
  • آرش IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    21 7
    رسانه زرد همشهری آنلاین ، خیلی دارید این چند وقته زور میزنید که استقلال رو به حاشیه ببرید، وقتی دیدید تیم حکومتی به انواع و اقسام مشکلات و حاشیه های خود ساخته گرفتار شده، نتوانستید تاب بیارید ، سعی کردید که حواسها رو از تیم لنگ پرت کنید و برای استقلال حاشیه درست کنید ، ولی کور خوندید.
  • استقلال IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    16 6
    بوی تفرقه میاد جمع کن این مطالب رو؟؟؟!!!
    • اس اس(همیشه آبی) IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      خیلی جالبه رسانه محترم!! شما عزیزان رسانه محترم که همه ما میدانیم از بیخ و بن لنگی هستین برای فرار از حقیقت بجای اینکه در مورد تیم لنگ و تغییر و تحولاتش در اینروزها و نتایج بدش در آسیا و لیگمان و گلهای آفسایدش و کسب امتیازاتی که اصلا مال خودش نبود و با کمک این و آن بدست آورد، بنوبسید و بگویید و تیتر بزنید تا حداقل از بحث فنی کمکی به فوتبال کشور و جامعه ورزشی کنید، برای فرار از حقیقت همچیو وارانه و برعکس میکنید و برای تیم رقیبتان خبر الکی و تیتر کذایی میزنید که واقعا بی نظیر است این کلکهایتان!! اشکالی نداره چون چیزی برای گفتن ندارید جز به رخ کشیدن اشکالات تیم رقیبتان ما آبیها و ما تمام این لطف و محبت و زحمتهایتان را که برای تیم مجبوبتان لنگ میکشید را میگذاریم از سر لنگی بودن شدید شما رسانه محترم و وزین...فقط یادتان باشد که همیشه استقلال کبیر و قهرمان سرور و سالار هرچی لنگیه در جهان 💪💪💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • بهروز IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    10 8
    چشم دشمنان استقلال کورررر باد. شماهم جمع کنید که همش دنبال حاشیه اید واسه اس اس
  • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    10 7
    خیلی داری زور میزنی استقلال کبیر رو وارد حاشیه کنی چقدر شماها حقیر هستید.
  • دی جی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    10 3
    اقای خطیر راست میگه اون لیست خرید اولی اسامی داوران برای نیم فصل دوم بوده هنوز لیست بازیکنان مونده که نکو بده به باشگاه کیسه
  • ارتش سرخ GB ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 11
    کاربرشاهین شمادرست میگی شماکه اصلاجعل نکردیدپرسپولیس جعل کرده شماکه حکومتی نیستیدماحکومتی هستم کاملامشخصه کی داره ازداوروکل ارکان فدراسیون سودمیبره تمام تخلفات استقلال روندیدگرفتن سقف روردکردیدجعل کردیدازداوری کاملاداریدسودمیبریدوگرنه الان شمانبایدصدرباشیدخواهشاشمادیگه ازخلاف صحبت نکنیدکه تیمتون سرتاپاخلافه
  • داریوش US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    هرجای دیگه بود گند و کثافت خطیر باعث سقوط تیم منفور و حقیر کیسه به دسته های پایین تر میشد ! منتهی اینا اینقدر وقیحن که نیمفصل با هزار گند و شیتیل دادن به داورها توی صدر موندن فکر کردن خبریه !!!! نه عموجون اون تیمی که قهرمان شد با مجیدیتون یه بابایی بود دعا میکرد بازیکنان حریف چشاشون باباغوری میشد شما هم میبردین
  • سید علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    این لنگ کیس لیف ها چقدر سوزش دارند
  • حسادت لنگیا IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    بازم دارن جنگ روانی راه میندازن
  • NL ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    سر شام با هم دعوا نگنید
  • مهدی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 1
    نقشه جدید دکتر خطی هس میخاد از اون نامه جعل امضا بود فرار کنه،،، برو ولی تیم کیسه که هس،، شخصا به ای اف سی گزارش میشه،، بعدش هم فیفا دادگاه kAS