حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.

پیام رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.
سیّدعلی خامنه‌ای

کد خبر 821522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    13 30
    ما منتظر فرمان امامون هستیم. من به عنوان یک دختر از این جامعه ، با قاطعیت اعلام می‌کنم که آماده هستم که از کشورم توی هر زمینه ای دفاع کنم. زنان مبارز در طول جنگ هشت ساله با عراق گویای این واقعیت که زنان هم یک سرباز وطن هستند، بوده اند. مطیع و تابع امر رهبریم تا ابد. به تعداد منفی های کامنت من هم توجه نکنید. مردم ما آزاده و آماده ی مبارزه هستند.
  • زنده باد ایران IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    4 9
    فرزندانتان آماده اند تا دستور حمله را صادر فرمایید.خون پاک هر شهید چشمه جوشانی است که هزاران لاله دیگر را آبیاری و آماده جان فشانی تا ماورای شهادات خواهد کرد.عدالتخواهی ذات، ماهیت و همه چیز اسلام است.اسرائیل با طولانی ترین و بزرگترین تمدن تاریخ درافتاده و عاقبت آن سقوط و نابودیش است.زنده باد اسلام زنده باد ایران زنده باد سیدعلی