فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.

بوکان

به گزارش همشهری آنلاین سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی عوامل گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بوکان برای دستگیری یک شرور مخل نظم و امنیت عمومی عازم یکی از محله های شهر شده بودند که با متهم مورد نظر درگیر شدند.

جهانبخش ادامه داد: طی این درگیری سرباز وظیفه "شاهین خسروی نیا" به شدت مجروح گردید و پس از اعزام به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی متاسفانه به دلیل جراحت شدید شامگاه یوم جاری به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متهم از محل فرار کرده که اقدامات پلیسی برای دستگیری این متهم تحت تعقیب ادامه دارد.

سردار جهانبخش ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافزار انتظامی خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان وی تاکید کرد:با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان به شدت برخورد و مجرمان برابر قانون به سزای اعمالشان خواهند رسید.

کد خبر 821232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ر ا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    خدا شهید رحمتش کنه قوه قضاییه باید با تمام توان با ارازل و اوباش بر خورد کنه طوری که این انگلای جامعه ریشه کن بشن